2012年2月7日星期二

椒醬肉 + 腐乳油麥菜 ( 7-feb-2012 )


( 7-feb-2012 tue )

今朝又係好潮濕   個人真係顯得特別攰咁囉 ~

好餓呀   所以又食沙爹牛肉通粉餐   我食呢 d 餐多數走包   因為真係食唔哂   我見好多人都鍾意將塊方包點蛋黃食   今朝見到個男仔點沙爹牛肉 d 湯黎食   我接受唔到呀   其一味道湯   其二我唔鍾意食浸林咗嘅麵包呢 ~


又唔係好忙喎   hea 住過到 lunch time 咁啦   食完 lunch box 就出去幫菇場買 tissue   一出門口係好凍   但一入到超市就好鬼焗   最驚係咁樣   好易病架 ~

yo   又係等放工   今晚去街市買菜同豬肉   之後就番屋企喇   醃完肉就拖地   諗住 hea 住煮嘢   估唔到里奧大人話 on the way   我就即刻飛入廚房煮嘢喇   咁番到黎就可以即刻開飯呢 ~

是日懶餐 -
椒醬肉 + 腐乳油麥菜

椒醬肉
- 之前同里奧大人食潮州菜   佢唔鍾意食凍冰冰嘅椒醬肉   所以我今晚就整比佢食喇   加咗一隻指天椒黎煮   個味就香好多呢   我自己覺得   同埋好開心佢都好話好味道呀 ~ 

腐乳油麥菜 - $5 一份大大份   所以要分 2 餐食   本來想炒架   不過里奧大人咁快番到屋企就改為淥喇   最緊要快嘛 ~

食完飯   洗完碗就開機洗衫   再熨衫抹柜抹書房抹廁所   做完個人有 d 散呀   但一做開又想做囉   同埋聽日可以休息唔做家務喇 ~

沒有留言:

發佈留言