2012年2月29日星期三

齋滷味 + 炸魚皮角 + 炸魚皮 ( 外賣 ) ( 29-feb-2012 )


( 29-feb-2012 wed )

又係潮濕天氣   瞓幾多都會攰   真係飲完咖啡都無咩 mood 想番工添 ~



9 點幾平安鐘又打黎   媽咪又氣速頭暈入院   今次又係喺觀入察病房先   咁都好   代表無咩嘢嘛 ~

晏晝出去行陣再買嘢番菇場食   出去行下真係唔錯   不過我成日最驚就係亂咁買嘢囉 ~   


嘩   眼瞓都丫   我 me 埋眼真係可以瞓得着呀   之後家姐打黎話媽咪出咗院   感恩呀   媽咪只係個腎唔太好   但唔駛食藥 & 洗腎   同埋胃脹影響   所以開咗 d 藥比佢就番得屋企喇 ~

放工去九龍城睇中醫   本來想行去   不過太大風都係唔行   好易病   但搭的士又唔想   所以搭巴士喇 ~

去到九龍城買埋嘢先睇中醫   但我覺得呢個中醫好似麻麻地咁   所以食埋呢幾劑唔睇 lu ~

番到屋企 7 點   即刻開機洗衫再煮晚餐   食完就熨衫   今晚里奧大人 9 點先收工   所以我煮埋麵比佢先沖涼 ~ 

唔知係咪未沖涼   覺得周身唔舒服   所以心情有 d 唔好   同里奧大人講話   如果佢咁夜先食   叫佢自己洗埋碗   我唔會洗   我好攰呀   咩都分兩次做咁   佢話好   不過話完佢又覺得自己好衰咁   所以佢食完   我拎碗入廚房洗埋   佢以為我未洗   所以走入黎廚房準備洗碗   佢估唔到我咁快洗好呢 ~

是日懶餐 -
齋滷味 + 炸魚皮 + 炸魚皮角

齋滷味
- $22/盒 ( 細 )   我只係鍾意食酸齋 & 齋鴨腎   不過呢間麻麻   因為酸齋比較乾   齋鴨腎又好乾好硬   咬完一粒個口已經好攰喇 ~

炸魚皮 - $10/包   好脆呀   同埋我鍾意薄身炸魚皮 ~ 

炸魚皮角 - $56/斤   買咗 8 塊 ( $23 )   雖然唔腥   不過都幾鹹囉   但鍾意個口感   唔鍾意好似魚片咁薄身咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言