2012年2月24日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 24-feb-2012 )

煎立魚


白切雞

炒白菜仔


蓮藕瑤柱蠔豉豬展湯


大樹菠蘿

( 24-feb-2012 fri )

今朝唔係咁餓   所以食奶醬多士 ~  


菇場無嘢做啦   11 點見到 partner 已經中緊眼瞓喇   咁早就中   好心啦   比人睇到真係好肉酸囉   真係好唔明白佢咁大個人都可以咁   真係只能用不知所謂形容佢囉 ~

晏晝 8 卦請我去食生日飯   點知漏單   等咗好耐   之後碗麵一黎到   我多數將 d 麵推散先食   點知比我發現到條長頭髮   即刻叫人換啦   佢話會掉咗碗麵   好在我睇到佢掉   妳知依家 d 食物材料幾貴架啦   有 d 真係就咁掉咗條頭髮再比番妳架 ~  


食完同佢行金行   佢想買金戒指同頸鍊同女朋友求婚   其實佢都覺得金好俗好娘   不過女朋友鍾意就無計   同埋話賣番出去值錢 d   我話妳買金係好似諗住寊會賣番出去咁架喎   唔係用黎紀念嘅   咁嘅心態好怪囉 ~

里奧大人上咗大陸   所以我又番媽咪屋企食飯喇    今晚家姐唔番黎食   所以 6 點半就食飯 lu ~

坐到 8 點半就走喇   番到屋企即開機洗衫   沖完涼再熨衫   難得有精神力氣做嘢   天氣實在太潮濕喇   好在有抽濕機   唔係成間屋濕濕立立咁   真係瞓都瞓得唔舒服呀 ~


里奧大人 10 點幾番到屋企   佢居然話唔想食麵   食到有 d 悶   所以買麥當勞嘅新包套餐   咁我又可以食薯條做宵夜   正呀   食完睇陣電視就瞓 lu ~

  


沒有留言:

發佈留言