2012年2月2日星期四

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 2-feb-2012 )

豉椒炒蜆

海參扒豆苗

滷水拚盤 ( 掌翼 / 豬腸 / 雞腎 ) & 
紅燒乳鴿

( 2-feb-2012 wed )

今朝凍凍地咁喎   唔知仲會凍幾耐呢   凍都唔緊要   最緊要唔好落雨呢   我真係覺得落雨好麻煩囉 ~

唔多肚餓   所以早餐食奶醬多 ~  


菇場忙咗陣就等 lunch 喇   今日又 lunch box   留咗好多炒飯   食咗 2/3 要停一停   飲杯熱茶消滯先可以再黎過 ~

放工同媽咪去屋企附近食飯   差唔多食完里奧大人就打比我   話見完客   所以喺皇崗坐直通巴士番香港   woo   太好喇   好難得可以 7 點 15 分就番到九龍灣呢   所以我陪佢食   本來佢想去鐵匠食拉麵   但兩個人入去食一個麵就好肉酸   所以就去大快活算數   食完行陣就番屋企喇 ~


番到屋企佢又有 urgent 嘢要覆   不過我都預咗佢做嘢   咁我情願佢早 d 番屋企做嘢   好過晚晚做到咁夜番
屋企   話哂喺屋企做嘢可以見住佢嘛 ~ 

沒有留言:

發佈留言