2012年2月10日星期五

Ruby Tuesday @ 九龍灣 ( 10-feb-2012 )

Nachos $118



Build Your Own Sampler ( Regular ) $158 - Orion Rings / Breaded Shrimp / Fried Mozzarella / Potato Skins   

Colossal Burger $188



Ribs & Wings ( Full-rack ) $288


Salad $78

仲有 Mango Smothies & Stawberry Smothies & Ice Tea   不過無影到
( 10-feb-2012 fri )

happy friday 喇   真係好 happy 呢 ~


菇場呀   靜英英   無 d 生氣 ~  

晏晝有 lunch box 呀   本來想食完出去行下   但最後都係上網 hea 下算喇 ~


放工同家姐拎中藥   之後就去媽咪屋企坐陣   差唔多 7 點 45 分就走喇   約咗家姐一齊去萬寧買嘢   佢去到地鐵站 send sms 比我   話 "唐記包點等"   我覆 "好"   之後打黎喺度笑   話妳知 "唐記包點" 喺邊度咩   我話低能   我有時放工都搭地鐵家嘛   懶醒   超無聊呀 ~

之後就同埋糟糟兩姐妹一齊去 Ruby Tuesday 喇   因為我同糟糟家姐都係 2 月生日   所以糟糟 & 家姐就請我地食生日飯喇 ~

Book 咗 8 點半   差唔多 8 點 45 分先有位   今晚超多人   應該係 Member 居多啦   因為以前無咁多人食家嘛 ~

食下傾下   差唔多 10 點半就走人喇   最鍾意喺屋企附近食嘢   咁樣可以好快番到屋企咁呢 ~

里奧大人差唔多 9 點半先喺大陸番黎   番到黎到 11 點幾   傾幾傾都差唔多 12 點   我要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言