2012年2月13日星期一

Pre-Valentine's Day @ 鐵匠 ( 九龍灣 ) ( 13-feb-2012 )

什錦魚生飯


北海道味僧拉麵


鹽燒秋刀魚 ( 大條 )

( 13-feb-2012 mon )

喔喔   天氣又潮濕   最唔鍾意咁呢   好似好多菌咁   最慘 d 衫九年都唔乾嘛   但屋企無人又唔想開住部抽濕機   但屋企有人又開唔到   煩呀 ~

今朝又想食鹹鹹甜甜   所以又係菠蘿包餐   我上次星期一又係好似食菠蘿包餐喎 ~


忙咗陣又 hea 喇   今日真係有 d 攰   諗住食完 lunch box 會瞓陣   不過都係瞓唔到 ~

放工即走喇   去超市買嘢   番到屋企再打比里奧大人   話今晚唔煮   因為佢聽日情人節要見客   可能食埋飯都未定   所以今晚要 Pre-Valentine's Day   其實我係唔想煮飯搵個藉口   哈哈   我地其實都唔會慶祝 Valentine's Day 呢 d 節日嘅   我地唔係一對浪漫戀人   所以呢 d 節日都係同平時一樣咁過架咋   同埋唔好同我食情人節餐同埋送花比我   我覺得真係明比人搶囉   我好實際架 ~

好感恩里奧大人 8 點放工   本來想去板長   不過佢其中一面卡位位置 close 咗   同埋一入到好鬼焗   所以都係轉去鐵匠   食完傾下就番屋企 lu ~

沒有留言:

發佈留言