2012年2月12日星期日

糖醋魚柳 + 炒油麥菜 + 飛天禽蟧川貝湯 ( 12-feb-2012 )





( 12-feb-2012 sun )

尋晚半夜起身   見里奧大人仲未瞓   我望下鐘   原來係 3 點   好在里奧大人都話瞓   不過其實仲未做完嘢   慘 ~

我又攰喎   所以我地瞓到 11 點 45 分   創新高呀   我好小瞓到咁晏呢 ~

今次好感恩   瞓咁多都無頭痛   之後同里奧大人出去食早餐   行緊嘅時候   里奧大人問我係咪好精神   我話真係好精神喎   點解你會咁講嘅   佢話我拖住佢行得好快喎   平時係佢拖住我行  同埋行得快會比我話囉 ~

鮑魚片通粉


油占多 / 火腿奄列


鮮茄鮮牛通粉
食完我就自己去街市買餸   里奧大人又要做公司嘢 lu   1 點幾買餸真係好開心   因為好多檔口都無開   無咩人行呀 ~

今日可以好 hea 咁睇報紙   差唔多 3 點幾再煮麵食   之後煲埋湯   咁又可以繼續 hea   差唔多 5 點就同里奧大人去德福整嘢   再行多陣就番屋企喇 ~


其實我仲未餓   不過唔想太晏食飯   所以 7 點半開始煮飯   差唔多 8 點幾先食   但我只係食湯渣同小小魚就算數 lu ~

是日懶餐 - 糖醋魚柳 + 飛天禽蟧川貝湯

糖醋魚柳
- 今次唔記得用豉油調色添   如果唔係   我覺得賣相會靚好囉 ~

炒油麥菜 - 反正切開薑   所以就炒埋菜喇 ~

飛天禽蟧川貝湯 - 加咗一條粟米 & 紅蘿蔔 & $30 唐排一齊煲   真係最鍾意煲湯包   超級方便呀 ~

沒有留言:

發佈留言