2012年2月6日星期一

蕃茄肉醬意粉 ( 6-feb-2012 )



( 6-feb-2012 mon )

今日個天灰灰暗   又好濕   真係無咩 mood 呢 ~

好想食鹹鹹甜甜早餐   所以食菠蘿包餐喇 ~


嘩   忙到無停手   lunch time 先可以抖一抖   今日有 lunch box   食完想瞓   但又瞓唔到 ~

食完又忙啦   忙到 4 點鐘   所以今日 d 時間過得好快 ~

其實好攰好唔想煮   但又唔知里奧大人幾點番到屋企   我又唔想等   所以都係煮飯算喇 ~

本來諗住拖地   不過天氣咁潮濕都係唔拖喇   所以早 d 預備晚餐   整完就沖涼   乾乾淨淨開餐就最開心呢 ~

是日懶餐 - 蕃茄肉醬意粉 


蕃茄肉醬意粉 - 今次買咗 1 磅百合茄   其實睇 d 色都覺得無咩味   不過估唔到真係無咩味   好在我煮嘅時候落咗調味   唔係更無味   所以我拎定黑椒粒 + tabasco 比里奧大人   因為我覺得無味佢就覺得更無味呢   問佢好唔好味   佢扁哂咀擰哂頭話無味   嘩哈哈哈哈   我話將來煮 d 餸都會慢慢清淡   依家比你習慣下先呢 ~

里奧大人差唔多 9 點先番到屋企   佢食飯   我就食零食   佢食完又做嘢喇   見佢做嘢咁辛苦   真係自己點攰都要煮餐住家飯佢食囉   雖然未必好味   但話哂無味精丫   同埋喺屋企食嘢真係舒服好多囉   食果個喎 ~





沒有留言:

發佈留言