2012年2月4日星期六

標記樂園潮州粉麵菜館 @ 旺角 ( 4-feb-2012 0.5 A/L )

潮州椒醬肉 ( 例 $40 ) - 原來係凍嘅   所以里奧大人唔多鍾意   加上 d 肉粒好硬  唔係咁好食囉

滷水鵝片 ( 大 $85 ) - d 肉好鞋   好失望


滷水鵝掌翼 ( 例 $58 ) - 我一個人食哂成碟   因為我超鍾意食鵝掌翼   但呢間麻麻地好食   都係荃灣陳記好味 d 


潮州蠔仔肉碎粥 ( 碗 $42 ) - 呢個最好味   可能夠熱呀   哈哈


( 4-feb-2012 sat )

呢排周身骨痛   所以請假北上按摩呀 ~

問里奧大人幾點起身好   佢話自然醒   不過我瞓到 9 點半都醒咗   里奧大人都醒咗   所以我話去鴻星飲茶 lu ~  

水晶蝦餃皇



鮮蝦炸雲吞

越式脆蝦腸粉
 


蜜汁叉燒包


懷舊馬拉糕


牛肉煲仔飯

但鴻星 d 服務質數真係差到呢   我覺得係不知所謂囉   我坐喺好入嘅卡位   佢可以隔咗 3 張枱問我飲咩嘢茶   都痴鬼線架   我唔會丫大喉嚨同妳講我飲咩茶囉   嘩   大佬   妳以為街市呀   痴鬼線   之後佢死死地過黎問我飲咩囉   之後我覺得張枱好暗   所以轉另一張   佢就叫另一個同事執好張枱   又講咗好多次話張卡花哂轉黎轉去   ( 我張卡一早已經比人畫咗   再寫枱號 )   咁我黑哂面話我係轉咗一次枱   妳唔好用轉黎轉去黎形容   同埋張卡本身已經畫花咗   唔關我事   之後佢驚驚地話驚比 d 收銀話畫到咁花   痴鬼線 ~  

仲以為 12 點前埋單有優惠   點知原來 11 點   好在我又無諗過 hea 住飲啫   所以可以 11 點前埋單   我覺得鴻星正價又唔值喎 ~  

番到屋企沖涼就走人喇   好感恩搭到 11 點 45 分嘅直通巴士   d 藥黎料   所以我喺車度都瞓咗   12 點 20 分已經到咗皇崗   都好快喎   但我仲未瞓醒咁囉 ~

今次又係 1 個鐘頭腳   2 個鐘頭身   按腳嘅時候都應該瞓着咗   到按身嘅時候   我話主力按腰   按摩師一摸話好硬   我覺得係我做完手術之後成日就住傷口黎行   整到條腰依家好痛囉 ~

按完食埋個餐就走喇   食完都差唔多 5 點   里奧大人知我想買相機套   所以話出旺角    出到旺角佢見到美心快餐   無啦啦話想食西多士   所以就入去食喇 ~


食完行去信和買麵粉   好多人呀   買完就行去食潮州菜   之後諗住買相機套   不過唔啱囉   所以坐小巴番屋企喇 ~

沒有留言:

發佈留言