2012年10月14日星期日

Part 2/2 家姐生日 @ 海洋公園 ( 14-oct-2012 )

Part 2/2 

我同糟糟坐一部纜車  我同佢都係畏高嘅   所以大家一齊驚都幾過癮   之後 join 埋佢地就去冰極天地喇 ~  

登山纜車 - 最怕係 fing 出去果下   我同糟糟捉到支柱實一實   之後落車就一齊覺得隻手勁痴立立   即去洗手間洗手呀






巨型海象 @ 北極之旅 ( 場館溫度係攝氏 15-17度 ) - 兩隻好尖好大嘅牙   同埋佢咆哮時 d 聲都好得人驚
 

海豹   好肥嘟嘟   好得意


冰極天地 ( 場館溫度係攝氏 8-10度 )


d 企鵝排哂隊企喺度好得意呀




傾緊計

 




我跳


游得幾快 ^^

之後坐海洋摩天塔   再行水母萬花筒   坐完摩天巨輪再玩攤位遊戲 ~


海洋摩天塔 - 無特別架   不過媽咪想坐就坐呢 ^^







飛雪冰 ( $35 ) - 我同家姐 & 糟糟 share 飲   超級多冰呀   正 @.@

好鍾意睇人地玩呢 d 機動遊戲   倒樹衝呀   我會叫埋一份架   因為我就咁睇都好驚

水母 @ 水母萬花筒



差唔多日落 lu

每個灘位遊戲都好似係 $20 / 唔記得幾個 token   但記得 $50 / 25 個 token   如果一次買 $50 會送個細細嘅公仔   氹妳入局   好彩我同糟糟都中咗個蛋糕公仔 ^^


都係 $50 / 25 個 token 同送隻公仔  


隻彊師仔係玩掟圈仔落玻璃樽度   不過超級難玩   隻大鴨仔係糟糟玩射槍中嘅   玩咗 $200   都係去冒險樂園抵 d   哈哈


玩完都差唔多 5 點半   要走人  坐海洋列車去番入口度攞車   3 分鐘過到去   超勁快 ~



家姐話上次佢去玩 Halloween 時   天窗係播 d 恐怖嘢   但我地走時仲未到 Halloween 時間   所以播其他嘢   咁都好   黑媽媽好驚家嘛



好似係冥婚新郎   我幾年前去過 Halloween   玩咗 2 樣嘢咋   每度排個幾鐘   排到無癮


yo   楂車落銅鑼灣喇   糟糟 book 咗位食牛扒   所以泊喺 Times Square   出到 Times 就同佢地分道揚鑣喇 ~
  

我去番 Sogo 搭巴士走人   感恩好快有車   半個鐘頭就出去九龍灣 lu ~


我真係唔餓   但里奧大人就好鬼餓   咁我話去茶餐廳叫小菜   咁食唔哂可以做 lunch box ~







食完就去商場買 Headphone   我真係唔知依家 d Headphone 成 $300 咁鬼貴   我以為百幾蚊架咋   woo ~
 

沒有留言:

發佈留言