2012年10月2日星期二

源發粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 2-oct-2012 )



( 2-oct-2012 tue )

尋晚瞓得唔係咁好   瞓到差唔多 11 點先起身   我本來話蒸燒賣做早餐   不過里奧大人話唔想我咁辛苦   所以去大快活食早餐   里奧大人拎份早餐比我   好開心笑住問我凍咖啡妳啱架可 ?!?!   d 語氣好似買咗杯凍咖啡比我   等我好 superise 果隻   咁我話無問題   但點解會係凍咖啡嘅 ?!?!   條友仔話唔知叫錯定比錯   我話咁你嘟咗幾多錢先 ?!   佢笑笑口話唔知   咁肯定係佢講錯啦   唔 check 單   人地睇單做嘢嘛   無理由比錯囉 ~


食完早餐我自己去買餸   番到屋企開機洗衫   本來想熨埋衫   不過個肚扯住痛   所以都係抖下喇   估唔到仲瞓埋添   無啦啦瞓到   代表我真係好辛苦呢 ~

瞓完無咁痛   出去食米線   之後去整皮鞋   要等 45 分鐘   所以去馬莎睇有無平嘢執   好感恩裇衫又平呀   里奧大人又買咗 3 件   我就買咗 body lotion 同麥片   埋單 $701   cashier 話買夠 $800 有 $100 coupon    所以再買多幾支 cream   $830 埋單   好開心啦有 $100 coupon   整鬼佢   原來要買滿 $500 先用得   點解咁失策無問張 coupon 係點用   同埋 cashier 無講清楚   如果知道要買滿幾多先有   我唔會買架   不過里奧大人又話 $100 coupon 都買到喎   咁都好 d ~



 拎埋鞋就番屋企喇   不過我仲係唔舒服   所以最後決定唔煮喇 ~

7 點幾出去食粉   再行陣商場就番屋企休息喇   聽日要番工   真係唔可以太夜瞓呢   起身債懶好耐床架 ~

沒有留言:

發佈留言