2012年10月28日星期日

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 將軍澳新都城 ( 28-oct-2012 )

水牛芝士伴蕃茄


帕瑪火腿 x 2


三文魚沙律


洋蔥蒜蓉焗青口


蕃茄吞拿魚意粉


羊鞍焗爐燒

黑椒汁美味雜雞拚盤

黑椒雞肉 Pizza


蒜香法包 x 2

( 28-oct-2012 sun )

同里奧大人 10 點起身   去大家樂食早餐   估唔到見到水草呀姐   佢話個幾月唔見我   以為我搬咗呀 ~


食完就番上屋企抖陣就番教會喇    1 點完畢   去德福行下   感恩又買到 3 對鞋   里奧大人又買到 2 對   買完都 2 點幾 lu ~ 

我想食點心   但唔想去酒樓   所以諗起鴻星有外賣點心   其實可以堂食嘅   不過都係買番屋企食就舒服 d   同埋拎住 2 大袋鞋好阻住囉 ~

潮州粉果


臘腸卷

炸雲吞 / 煎魚餅


山竹牛肉 


馬拉糕


楊枝金露

woo   食完就煲八珍湯   5 點又要出發同媽咪家姐食飯   因為我想去 Saizeriya 食嘢呀 ~

去到都 5 點半   估唔到仲要等 1 張枱   所以次次都寧願早 d 去   如果撞正食飯時間   閒閒地等 1 個鐘   咁又唔係太值得 lu ~  

差唔多 8 點食完   家姐車我地番屋企   早食飯真係好多時間用   實在太好喇 ~

沒有留言:

發佈留言