2012年10月12日星期五

Food Court @ Piago ( 12-oct-2012 )

九洲拉麵 - 估唔到用紙碗   當堂無 mood   我知   雖然喺 Food Court 唔可以有要求   但紙碗上就真係唔好睇囉


咖哩芝士牛肉飯 - 里奧大人食食下話今餐好 heavy   食完肥幾磅   我心諗   之前食咁多次又唔講   hey   原來佢加咗 $2 咖哩芝士   佢撈飯都唔覺有咩分別   佢講完之後先見到 d 芝士漿住 d 飯   同埋有咖哩顏色   哈  

( 12-oct-2012 fri )

Happy friday 喇   8 卦又黎埋食早餐   都好似好耐無同佢食早餐 lu ~



菇場忙呀   好快 12 點   抖多陣就同 8 卦出去食飯   補番佢嘅生日飯 ~






阿 head 3 點走人   後面同事又放假   無人喺後面真係爽到爆炸 ~

諗住煮飯   里奧大人係都叫我唔好煮   咁唔煮啦   都好似好耐無同佢同枱食飯咁   出去食就可以慢慢食傾下計喇   因為唔駛心急洗碗 ~

去咗大成街街市買新鮮洛神花   買埋生果同車厘茄就走人 lu ~


番到屋企抖陣   里奧大人 7 點打黎話想打邊爐   咁我就去德福間稻香攞位   我要等 8 張枱   不過應該等唔到架喇   因為我聽到隔離果個人話等咗 45 分鐘都未到   如果我料  里奧大人到咗都無叫過任何 number   所以即轉場去 Food Court 食嘢   連 Food Court 都要等位   oh ~

食完行陣就番屋企   里奧大人話好攰   唔做公司嘢   留番聽日先博殺 ~

沒有留言:

發佈留言