2012年10月8日星期一

豆豉鯪魚炒油麥菜 + 陳皮紅豆沙 ( 8-oct-2012 )



( 8-oct-2012 mon )

瞓得麻麻地   所以今朝沖涼覺得有 d 凍   之後着長袖黑色線衫都唔覺熱   行樓梯又無流汗   我唔夠瞓係覺得特別凍 d 咁架 ~ 

早餐又食奶油多   d 牛油溶哂落塊多士度   超勁正呀 ~  


番到菇場即 download 義工培訓申請表   今日 dead line 呀   好感恩去面試嘅時間係星期三   因為我想快 d 知道得唔得嘛 ~

尋晚食唔哂 d 炒飯同餸   所以今日我就有 lunch box 喇 ~


放工即走   本來想去大成街街市   不過都係唔好喇   好攰唔想行   搭番 van 仔去牛頭角街市算喇 ~

番到屋企浸菜   之後開機洗衫再熨衫   煮完飯就抹窗   里奧大人 8 點放工   所以我都係自己食先 lu ~

是日懶餐 -
豆豉鯪魚炒油麥菜 + 陳皮紅豆沙

豆豉鯪魚炒油麥菜
- 一個字 "懶"   但又想煮 d 惹味嘢   之前又買咗好多罐豆豉鯪魚   所以都係時候清下 d 罐頭   加咗一隻指天椒去炒   辣辣地超級惹味   滿足 ~

陳皮紅豆沙 - 媽咪煲架   話天氣乾燥   想我地潤下喎   不過食完碗糖水   真係好似潤咗 d 咁噃 ~

沒有留言:

發佈留言