2012年10月14日星期日

Part 1/2 家姐生日 @ 海洋公園 ( 14-oct-2012 )

( 14-oct-2012  sun )

今日家姐生日   里奧大人又要做公司嘢   所以我都 join 埋家姐媽咪工人同糟糟一齊去海洋公園 lu ~

10 點 15 分家姐黎接我再接糟糟   之後去安利食早餐   11 點去到都要等位   勁呀 ~


( 切腩撈粗 x 2 )


( 1 條魚片頭 )


( 牛丸河 )


( 淨雲吞 )


( 炸魚皮 )



( 鮮油多 x 2 )




食完都差唔多 12 點幾   出發去海洋公園喇 ~ 

全日泊車 $95   入場費 $280/位   好在唔太多人   應該係比我想像中小   同埋好在有煙霞   唔駛咁曬 ~








首先去海洋奇觀   細咗好多好多好多呀   我好鍾意咁近距離睇 d 大魚   可能因為我唔識游水   去到海洋館入面就好似置身喺海底咁   好振奮呢 ~





魔鬼魚 - 我超鍾意睇魔鬼魚架   今次懶得連環快拍   所以影唔到佢個樣 ^^




魔鬼魚 - 又係超鍾意睇   咁近喎   幾咁難得

海星



一睇都知係有毒嘅魚


八爪魚   個樣超級勁恐怖 




超巨嘅螺   不過唔記得咩名

超大嘅蟹   同樣唔記得咩名


我依家先認真留意到顯示咋

發光小熊貓



每去一個主題地方   都要經過呢 d 禮品店   真係好識做生意 


一唧對眼就突出黎   勁樣衰   不過好搞笑

痰冠仔 - 都好重架
又黎

之後去四川奇珍館隔住玻璃睇熊貓   再去熊貓山莊   鱷魚潭   金魚寶殿   水獺遊蹤   坐埋迴旋木馬就坐登山纜車過去睇企鵝 lu ~

非常可愛嘅熊貓公仔   好似 $199   我超勁想買   不過糟糟話唔好喎   嘥錢
 

熊貓 @ 四川奇珍館 - 嘆到呢


熊貓 @ 熊貓山莊 - 圓碌碌真係好可愛呀

佢係揸住一大咋葉   之後一口咬   幾叻呀  

Halloween 關係   所以又見小南瓜擺設 
 

 


娃娃魚 - 個樣好肉酸 -.-



金獅猴 - 唔係糟糟話我知   我都唔知有嘢喺度   嘩哈

鱷魚仔 @ 鱷魚潭 - 好似得 1 條鱷魚仔咋噃


鱷掌 - 得 2 隻有指甲 ?!


五花蛋球 @ 金魚寶殿 - 魚名好搞笑  


呢條仲搞笑   兩隻大耳仔係咁 fing

水獺 @ 水獺遊蹤


個身都好長下




香港老大街


我超級期待玩嘅迴旋木馬   我都係鍾意馬多 d   轉嘅時候先發覺我條海豚升得唔高嘅   家姐同糟糟條魚升高我半個頭架   嗚嗚   真係唔好蝦人   因為我唔比糟糟坐海豚   我話我要坐   點知 @@ 

Halloween 嘅全院嚇滿   真係好鬼寒呢

 ~ 呢日未完架

沒有留言:

發佈留言