2012年10月3日星期三

咕嚕肉 + 節瓜紅衫魚湯 ( 3-oct-2012 )


( 3-oct-2012 wed )

嘩   尋晚個肚成晚抽住痛   典黎典去   好似無瞓過咁   真係勁唔想番工 ~

今朝趕呀   差唔多 8 點 50 分先到餐廳   所以食多士唔駛咬咁耐   但估唔到烘多士係最耐 ~


菇場有幾個同事請假   靜到呢   我又唔夠瞓   真係差 d 瞓着呀 ~

本來請 8 卦出去食生日飯   不過佢同我都唔太舒服   去食粥算喇   下星期先再請佢呢 ~


唉   個肚仲扯住痛   都係睇醫生   睇開果個又無開   所以睇另一個   $280 好貴呀   平時我睇 $250 都覺得貴家嘛   嗚嗚 ~

去完惠康買嘢就番屋企喇   預備晚餐之後就拖地   抖陣就煮飯喇   煮好哂里奧大人打黎話收工   咁我等埋佢食啦 ~

是日晚餐 -
咕嚕肉 + 節瓜紅衫魚湯

咕嚕肉
- 唉   經驗話比我知   唔舒服真係唔好煮   我諗住半煎炸嘅   但出黎效果就係豬肉一塊   真係浪費哂 d 油同鷹粟粉   好在個汁好味咋   唔係就真係連自己都唔想食呢 ~ 

節瓜紅衫魚湯 - 呢個湯真係好唔錯   有瓜有魚有湯   不過我最驚係洗條魚   試過洗魚比支鯕吉到流血好痛呀   所以次次都叫魚佬切咗 d 鯕   不過依家唔敢叫啦   $20 份唔敢要求咁多呀 ~

沒有留言:

發佈留言