2012年10月15日星期一

住家飯 @ 家姐屋企 ( 15-oct-2012 )


煎釀三寶 ( 尖椒 / 豆卜 / 豆腐 )



攞妳命三椒 - 佢地話平時閒閒地都 3 條指天椒   辣到我呢   但佢地一 d 都唔覺得辣 @.@

豉汁蒸馬友

焗雞翼


蝦仁炒蛋

西班牙白肉瓜


魔鬼 mini @ 美心


我覺得好多 cream 好甜 @.@

B 仔呀  你個樣做乜咁慘呀


好狗唔欄路噃



工人煮嘢   B 頭望到實


麥包笑口常開 ^^


廚房太危險喇   工人抱走兩隻   佢地實在太活躍喇   肥 B 因為實在太肥   所以唔抱走喇   哈 


叫佢地一齊望鏡頭真係好鬼難   但一見有人拎食物就會同一時間望   但當我拎食物引佢地望鏡頭呢   佢地又跳哂落地   真係好難搞  










相隔 8 年先見到嘅 B 頭   估唔到會見得番   實在係送比家姐嘅生日大禮物
佢因為 d 牙仔蛀哂   蛀到下顎都有問題   除非要做手術   否則以後都係伸哂條脷出黎  
但年紀大   獸醫唔建議做手術   好感恩佢食嘢都無問題   唔係就慘喇
d 人真係好不負責任   偷咗人隻狗咁耐   依家就遺棄佢   係咪因為下顎咁樣 ?!  係都係妳整到咁架   賤人 








( 15-oct-2012 sun )

以我係一個超級為食嘅人黎講   無胃口食嘢就應該係作病先會咁   尋晚無咩胃口已經覺得有 d 唔妥   瞓瞓下喉嚨仲痛到不得了   吞口水都痛到想喊呀 ~

今朝起身喉嚨一樣痛   無燒就起身番工喇 ~

嘆完早餐就開始黎料   但喉嚨痛嘅話   飲凍嘢喉嚨會舒服 d ~   


番到菇場無耐   面紅紅又骨痛   身又慶慶地   都應該有 d 燒   即刻食番粒 Panadol   又狂食喉糖   咁樣又好似舒服 d 咁喎 ~


里奧大人同客食飯   咁我就去家姐屋企食飯   想探狗狗呀   太耐無見   好想攬下 ~

無啦啦醒起   原來之前居然無買生日蛋糕同家姐慶祝   所以諗住去一田買 Cheese Cake   不過無得買   所以即去美心買個魔鬼 mini ~

等車無耐家姐打黎   問我仲想食 d 咩   傾傾下我講開芝士   之後話佢工人唔食豬   所以唔買"豬屎" 喇   我次次同 8 卦講芝士   佢一定係講 "豬屎"   所以我白痴到諗咗"豬屎"係豬黎整   之後家姐笑住話係牛奶喎   我都忍唔住大笑   太白痴喇 ~
 

坐 van 仔   估唔到官塘塞車   司機即刻轉線去藍田   之後暢通小阻咁啦   家姐話呢個時間好小塞車   不過好在 van 仔可以隨時轉線喎    最邪係家姐搭緊架巴士   因為司機緊急剎車   所以有人跌到   一個話腳痛一個話頭暈   咁即係無得走啦   好日唔去佢屋企食飯   估唔到我同佢今晚都係 "突然" 塞車同有 d 阻滯 ~

其實我第一次自己坐車去家姐屋企   不過都認得路   咁司機又教咗我   我都唔叫工人黎接我啦   但最後都係要佢接我   因為有隻大狼狗企咗喺佢屋企入口度   又係咁吠   又發出狼叫聲音   我超級驚呀 ~ 

我 6 點 40 分到咗   玩陣狗   按下摩   家姐差唔多 7 點半就番到黎   8 點開飯   之後食生果   本來諗住比 superise 家姐   不過佢開雪柜拎生果   所以發現咗蛋糕 ~

食埋蛋糕   坐多陣就走喇   家姐車我番屋企   順便拎埋生果比媽咪   我一入到屋企   差唔多 10 點   里奧大人就打黎話同客食完飯   都好丫   唔算太夜   最怕 d 鬼成日要去飲嘢   妳估第朝唔駛番工咩 ~
   

沒有留言:

發佈留言