2012年10月24日星期三

金姆指米線 @ 九龍灣 ( 24-oct-2012 )




( 24-oct-2012 wed )

丫   尋晚瞓得唔好   加上呢排聽到 d 令自己唔太開心嘅事   所以都好難入睡   一係醒咗又好難瞓番   但鬧鐘響咗之後又想瞓   哈 ~


今朝 8 點 15 分先起身   途經 kfc 買埋早餐   原本只係想買杯咖啡就算   但都要 $11.3   之後睇到有個早餐係 $12.x ( 烤香腸 + 烤鬆餅 + 咖啡 )   咁梗係買個餐啦   個人仲暈暈地   上 van 仔即食條腸呀   食完又精神 d 喎真係 ~

菇場又忙   咁都好   時間過得快   眨眼又 lunch time   食埋個鬆餅   又食塊糙米芝士包   食咗藥又攰   但又瞓唔到先最折磨呀 ~

今晚放工去醫院探叔叔   真係好怕一個人夜媽媽認路   所以我多數見人就問   慳唔小時間 ~

去到病房   見到堂哥哥餵緊叔叔飲營養奶粉   咁我都安心 d   話哂肯飲嘢 ~

里奧大人 7 點半放工   咁我都走喇   堂哥哥知我唔識路   所以特登帶我去搭車   落到樓下見到堂細佬   咁都好嘅   咁叔叔有人陪嘛 ~

今晚食米線   食完就番屋企喇   因為我勁想開機洗衫 ~
   

沒有留言:

發佈留言