2012年10月29日星期一

稻香超級漁港 @ 德福廣場 ( 29-oct-2012 A/L )

魚腐

雲吞 / 水餃


廣島蠔

雪花丁方


美國肥牛


綠色一籃子

$1 豬骨煲湯底


醬料


( 29-oct-2012 mon )

今日同里奧大人一齊 off   太開心喇   10 點起身去 Delifrance 食早餐   平日同假日真係差好遠   靜好多呢 ~




食完就番屋企   其實無咩地方想去   不過里奧大人話行旺角   因為話平日嘅旺角應該無咁多人喎 ~

坐巴士出旺角   想去弼街附近行下   等落車時聽到有個阿婆同電話中人講依家喺 "粥"街   講咗 2 次都係粥街   但我好奇怪點解無人糾正佢嘅   如果真係有條粥街   咁咪去錯地方囉 ~

見到 85℃   之前睇過報紙介紹話 d 麵包好好食   咁又去睇下   我對包就真係無咩興趣   但見到 d cheese cake 好似好好味   想買番屋企   所以同里奧大人去完聯合廣場買完 2 件外套   之後再去番  85℃   本來諗住買磅鮮奶方包比家姐就走架喇   比我見到原來可以堂食   所以就買件藍莓芝士蛋糕同香芒雪泥試下   不過唔會有下次了   但試咗啖鮮奶方包又 ok 喎   但可惜我對麵包真係無咩興趣   好難吸引我再黎囉 ~

藍莓芝士蛋糕 - 無芝士味   同埋質感唔得結實   唔好食囉 @.@    




香芒雪泥 - 完全無芒味   飲冰水咁 @.@


GF5



食完又去金魚街行下   途經寵物店   d 狗仔真係超級可愛   次次見佢地都好開心   睇夠就去食嘢喇   諗住 2 點幾無咩人   點知都要等一陣   不過 d 卡位好迫   下次應該唔會再黎 ~

蕃茄豬潤通粉



炒蛋 / 餐肉 / 牛油烘多士


雞扎


奶茶

買埋拿破崙同椰撻比家姐   再買埋 2 碗芝麻糊就坐 van 仔番屋企 lu   叫里奧大人諗下今晚食咩   佢話想同我打邊爐   因為之前打唔到   佢呢樣嘢真係幾好   我次次想食但食唔到嘅   佢都會記得   要同我食到為止   咁佢話叫埋家姐   估唔到家姐會黎囉   因為佢尋晚買咗餸嘛   不過佢話超鍾意打邊爐   所以實黎呢 ~

家姐塞車   差唔多 7 點先到   真係邪爆   上次約星期一食飯又係咁 ~

食到 9 點幾   再同家姐睇鞋就各自歸家 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言