2012年10月10日星期三

腸仔極辛豬骨湯底出前一丁 ( 10-oct-2012 )



( 10-oct-2012 wed )

今朝無咁清涼   不過就唔係熱   最緊要唔好熱   好怕沖完涼乾乾淨淨又流汗嘅感覺呢 ~

早餐食扒芝士吞拿魚三文治   搵日又自己整黎食先 ~


菇場忙呀   好快又到 lunch time   食完個 lunch box 就去萬寧買嘢   番到菇場 hea 陣又開工   話咁快半日 ~

今晚去白田村   義工面試呀   等架 6D   等咗 25 分鐘   等到火黎   架車差唔多 full 哂   點解呢架車嘅班次咁不知所謂架 ~

我真係好怕一個人認路   仲要係夜晚   去咗石硤尾村以為係白田村   好在問下人   之後好在搵到咋   約咗 7 點   6 點 45 分到   真係差 d 遲到呀 ~

明明話 7 點會叫名入去 interview   咁 7 點 10 分都未見人   我就問問啦   原來已經開始   搞到我好似遲到咁   之後佢地話叫漏我名   大家介紹一輪又傾下計   差唔多 7 點 45 分就散會 ~

里奧大人同客食飯   咁我又諗唔到食咩   所以都係番屋企煮麵食算喇 ~ 

今次煮極辛豬骨湯底出前一丁   加 2 條腸仔同半碗什豆   我唔想食咁辣   所以落半包辣醬   個湯底都唔錯噃 ~

食完又食下零食   之後沖涼   抖陣就熨衫   差唔多 10 點   里奧大人就番到屋企   抖陣又做公司嘢   做到 11 點就沖涼瞓覺 lu ~
  



沒有留言:

發佈留言