2012年10月5日星期五

叉燒炒麵 + 金銀蒜節瓜 ( 5-oct-2012 )


( 5-oct-2012 fri )

今朝去超市幫菇場入貨   最鍾意幫菇場入貨   唔駛睇價錢係咁買買買   真係爽手好多   如果我自己買嘢   會睇下邊樣抵   買幾多先平   用唔小時間架 ~  

買完去 KFC 食早餐   9 點幾無咩人   靜靜地好舒服呀 ~

扒芝士雞肉三文治 - 完全唔知似乜 @.@ 


一入菇場就耳鳴   隻耳突然痛咗一下   靜到咁   真係好難形容 ~

今日又有 lunch box   經過公家 pantry   有人倒瀉哂 d 炒飯但又唔執番去掉   超勁無公德心囉 ~

放工去大成街街市   對我黎講好有新鮮感   地方都好大   又整齊   最正係有冷氣   同埋我一落樓下就有 van 仔番屋企   真係好感恩呢 ~

里奧大人差唔多 8 點就番到屋企   又可以一齊食飯   雖然兩公婆同一屋簷下   但真係唔係成日可以一齊食晚飯   因為佢夜番就會我自己食先   如果佢 8 點前番都會等埋佢嘅   8 點後就唔好搞 lu ~

是日懶餐 -
叉燒炒麵 + 金銀蒜節瓜

叉燒炒麵
- 諗唔到煮咩   所以又叉燒炒麵   最緊要里奧大人鍾意食   因為食唔哂就佢包底 ~

金銀蒜節瓜 - 之前買咗份節瓜   2 條用黎滾咗湯   仲有呢 2 條就清蒸算喇   唔舒服唔想搞咁多嘢   同埋最大問題係我諗唔到點煮好 ~   

沒有留言:

發佈留言