2012年10月4日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 4-oct-2012 )

糖醋骨


煎鯧魚


白切雞


炒豆角


雪耳木瓜瘦肉湯


皺皮瓜

( 4-oct-2012 thu )

好似好快又星期四咁   今日又係好清涼   呢 d 天氣真係超級正呀 ~

今朝又食奶油多   心情好食 d 甜嘢   心情就更好呢 ~


又係有好多同事同清假   所以菇場無咩人氣   好在都有 d keyboard 聲聽下啫 ~  

今日有 lunch box   食完又瞓唔到   但之後又眼瞓   好在阿 head 又早走   咁我可以放大個 mon 上網   感覺好 relax 咁   所以好快又到放工喇 ~

里奧大人唔駛上大陸   但我都會去媽咪屋企食飯   之後佢 7 點打黎話放工   真係邪到不能再邪   次次都係咁 ~

之前同家姐一齊團購咗個德國寶光波爐   家姐幫我拎埋   原來好鬼大個盒架   差唔多成 2 個細喼咁闊   本來諗住拎番屋企   不過家姐話星期日揸車先拎走仲好   咁又係  可以 叫里奧大人幫手拎 ~

9  點同家姐一齊走喇   番到屋企見到里奧大人已經食飽睇電視   問佢食咩又話我估到   講真我真係估唔到喎   所以無理佢   之後開機洗衫   見到爐邊有 d 污糟   我心諗我次次煮完飯都會抹乾淨   咁我尋晚又唔多舒服咁煮飯   梗係唔記得抹   點知我再望到地下有 2 條麵碎   咁我知咩事啦   係里奧大人留下嘅手尾   唉 ~

沒有留言:

發佈留言