2012年10月9日星期二

魚香茄子 + 蔥粒家鄉炒飯 ( 9-oct-2012 0.5 A/L )


( 9-oct-2012 tue )

秋涼嘅天氣真係好舒服   今朝更加感恩   搭到 8 點 10 分班車   如果想快 d 出門口   我多數尋晚諗定着咩衫   咁真係快好多架   唔駛左拚右拚嘛 ~

搭早咗班車   又多咗時間食早餐   開心呀 ~  




今日晏晝 off   所以 hea 住過   點知 11 點半先黎忙   好在都可以準時走 ~  

約咗媽咪飲茶   再陪媽咪行百住買嘢就走喇   感恩好快有車   食飽坐車真係好想瞓呀 ~ 





book 咗 4 點   不過 5 點先有得睇   睇完番到屋企都差唔多 6 點 20 分   去完惠康買豬肉就番屋企 lu   預備好晚餐就就拖地   抖陣就煮飯喇   里奧大人差唔多 9 點先放工   所以我自己食先喇 ~  

是日懶餐 -
魚香茄子 + 蔥粒家鄉炒飯

魚香茄子
- 3 條茄子   煮埋都唔係好多 ~

蔥粒家鄉炒飯 - 用醬料包炒飯最方便   加埋 d 蔥粒一齊炒   香好多呢 ~

我今晚特登唔食飯   因為想食月餅同雪糕呀 ~


家姐比咗 2 個半島嘅奶皇月餅   係咁話好好食   好多人買   我覺得係羊群心態   不過原來又真係好好味   詞窮   只能用 "好味" 形容 ^^   





Dryer's 嘅石板街同薄荷朱古力   我超勁 like 嘅薄荷朱古力雪糕   平平地食住先 ^^

沒有留言:

發佈留言