2012年10月20日星期六

長洲 + 南記粉麵 @ 北角 ( 20-oct-2012 )

招牌河粉 - 唔落辣醬完全係無味道嘅   不過我食呢碗粉嘅原因都係想落辣醬   正


春卷豬腩肉小鍋米線 - 里奧大人勁推介   咁佢要小辣   菜仔懶勁要中辣   之後嚇佢話小辣都好辣   佢就話同里奧大人交換 @@   不過呢間南記嘅小辣係一d都唔辣   同銅鑼灣食開果間好大分別   仲要係小咗好多米線   所以菜仔唔飽   要加多碗淨水餃雙拚先叫做飽

( 20-oct-2012 sat )

今次係自己真正嘅 off   最搞笑係我自己都放到亂哂籠   唔係睇日曆   我以為今日係要番工   最搞笑係我之前同里奧大人講我係要番工添呀 ~

10 點起身   去麥當勞食早餐   一個珍寶餐 share 食就最好   咁一陣可以早 d 食 lunch 嘛 ~



番到屋企梳洗之後就出發去長洲喇   坐 619 再轉 603   差唔多 11 點 40 分到碼頭   好感恩快船係 11 : 45 開   架船都好 full   感恩有孖位   不過坐船頭好拋呀   勁刺激   但真係好怕離心力  哈   差唔多 12 : 17 到達   又唔係好多人喎 ~



喺船度拋下拋下   搞到超勁眼瞓   所以即去麥當勞買咖啡提提神喇 ~   


行陣就去蘇波記食海鮮   之前食過另一間   不過唔好食   所以次次都會去蘇波記呢   如果成日黎嘅話   都會遂間試嘅   但一年黎一次   唔搞咁多喇 ~   

水煮魚 - 應該係鯇魚片啩   唔腥但多細骨   我覺得 ok 辣   里奧大人直頭話唔辣   因為佢喺大陸食係好鬼辣架喎



薯粉好味  因為煙韌   不過勁飽肚 @@



蒜蓉粉絲蒸扇貝 - 今次好味喎   同埋大隻咗   記得上次係無味同好細隻咋


椒鹽鮮魷 - 如果乾身 d 就更好   點淮鹽喼汁真係好好味  

豉汁炒蟶子 - 我話要加辣   味道真係正好多呢


大藍妹 - 我無飲   因為我驚眼瞓   之後里奧大人叫我留番小小咖啡比佢提神 @.@



咖啡嘅糖水   原來唔會化開   真係唔知架   見識小   哈哈

好飽呀   又周圍行   真係無咩人喎   見鬼多過見人   咁頭先坐船果 d 人去哂邊呢 ~






芝麻餅 - 次次都好想買   不過又唔想食   所以無買 lu


平安包 - 我見到有人買 1 個   但就 share 幾個食   見佢拻開都好似硬崩崩咁嘅

   


經過允升甜品   里奧大人話難得無人就入去食喎   一入去好大陣芒果味呀   超正   但上次食嘅芒果超級酸   今次都係好酸   好驚 ~

鴛鴦芒果腸粉 ( $20 ) - 我食咗糯米糍先嘅   d 芒果好甜   之後再食腸粉   覺得 d 芒果好酸   叫里奧大人食腸粉再食糯米糍   不過佢話腸粉什面 d 芒果其實真係酸呢  



芒果糯米糍 ( $8 ) - d 皮煙煙韌韌好味呀   不過我唔敢食咁多甜嘢   唔係我可以一口氣食 6 個架 

無聊照

途經一間買 tee 嘅舖頭   諗住買件衫比家姐   之後同老闆傾下傾下又講到自己 d 狗狗   又係老狗   不過佢照顧得隻狗狗非常之好呀   獸醫話本來上年 5 月已經可能要一別   不過比佢養到依家呀   好感恩   咁都傾咗差唔多 20 分鐘   woo   係時候走 lu ~

行埋沙灘果邊   里奧大人話一定要食紅豆包   我就真係食唔落喇   之後佢好開心咁咬一大啖   但苦瓜乾面口話麻麻地   咁我話比我試一啖啦   衰得佢丫   好開心咁一嘢質入我口呀   好在我扮咬一大啖   之後慢慢 dun 番個包出黎   係核突架   鬼叫佢咁衰呀 ~



雞屎滕細佬 ?!   真係笑到肚痛

懷舊理髮店   得過獎架



行到差唔多 4 點半就走人喇   又要坐快船   因為普通船要等 45 分鐘   唔想等呀 ~







出到碼頭就打比朋友菜菜仔   去佢荃灣舖頭睇下   我地到咗佢都未到   咁我地行荃新天地   佢差唔多 7 點半先到舖頭   但佢居然唔記得拎背囊   所以要等同事比鎖匙開門   之後一定要去灣仔再拎鎖匙   咁先可以番北角拎番背囊   因為所有嘢都喺背囊度   oh   地鐵遊呀   攰到我地呢   不過咁都好   有時間傾計 ~

去到北角就一定要幫襯佢   目的就係咁   不過我屋企仲有好多嘢未清   所以都唔買得好多   情願用哂再幫襯佢 ~

諗住去新斗記食飯   不過我見到南記   即同里奧大人講   佢雙眼發光話要去南記   咁我同菜菜仔都無所謂   同埋菜菜仔話平時好多人食架   好幾次都食唔到呢   佢都好想試下 ~

差唔多 11 點就走喇   坐地鐵走   順便用埋 d 免費飛   過海用抵 d 嘛 ~ 

沒有留言:

發佈留言