2014年4月10日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 10-APR-2014 )

脆奶京都骨

白灼蝦

東江沙薑雞 ( 半隻 )

雙丸雜菜煲

( 10-APR-2014  THU )

今朝里奧大人要喺公司見客   所以早咗 15 分鐘起身   不過到我起身嘅時候   佢仲喺屋企   咁我都快快手沖涼洗頭   之後一齊出門口呢 ~

今朝早咗 10 分鐘出門口   本來諗住食米餐   不過餐廳好焗   食芝腿治烘底算喇   打機嘅時候又見到渠王   咁就傾下計啦   等佢食埋就一齊番菇場 ~ 


菇場唔忙   所以 hea 住過   爽 ~

Lunch Time 一定要出去行   因為有陽光呀   咁但又未餓   所以去睇下衫   買咗 2 件 1 pc   最搞笑個老闆話我唔肥   我已經覺得佢假   之後比件衫我試   果件衫根本係超大件   大肥婆都着到   咁我實鬆架啦   唔鬆就死得   同埋我心諗   又話我唔肥   做咩比咁鬼大件我試喎   之後我試着   佢話我瘦添呀   我真係笑住話   妳話我唔肥都算   仲話我瘦   妳都好假呀下 ~

想食濕嘢   所以去食韭菜餃麵   之後又再行下先番菇場呢 ~


晏晝所有大粒都唔喺度   勁爽啦   雖然佢地無咩嘢   但佢地都會行黎行去家嘛   點都有 d 壓力上網   同埋有時睇到入哂神   原來佢已經喺妳後面行過   咁就衰咗喇 ~

今晚同媽咪 家姐去嘉華食飯   估唔到家姐塞車   不過好感恩   7 點都到咗酒樓呢 ~

依家次次番媽咪屋企   都要幫家姐買呢 3 樣嘢   指定動作   哈       

食呀食   之後媽咪同工人上屋企先   我同家姐繼續食繼續傾   差唔多 8 點 15 分就番媽咪屋企   坐多陣就走喇 ~

里奧大人今晚 8 點已經番到屋企 lu   不過食完又要繼續做嘢囉 ~     

我番到屋企都即沖涼   之後休息睇心計 lu ~

呢晚 11 點 15 分瞓覺   最好係呢 d 時間瞓   唔會太早又唔會太夜   哈 ~ 

2 則留言:

  1. encore笠..今日忙唔忙呀?
    係呀~講真! 我最憎d sales講氹人既野
    真真假假你估我真係唔識分咩~不過真係好多人like聽
    之後就氹到~好在依樣野..對我唔walk囉
    少來依套啦..你依個sales真係好假
    (好攰呀..準備出去買送啦! 88你條笠豬尾)

    回覆刪除
    回覆
    1. encore 笠子 頭先忙完囉 依家好 d 咁啦 不過好攰呀 ~
      我不嬲都唔信 d sales 由得佢講咩 不過佢話我係瘦就實在太假啦 所以忍唔住話佢假囉 哈 ~
      係啦 真真假假自己唔識分咩 我都唔明點解 d 人咁鍾意聽假話 @@
      我鍾意先買咋 唔係因為佢話我瘦先買 我唔係傻架 嘩哈哈哈 ~
      88 妳條臭豬型馬尾 呵呵 ~

      刪除