2014年4月1日星期二

什錦 + 墨魚卷 + 菜心 ( 1-APR-2014 )


( 1-APR-2014  TUE )

又係灰灰暗暗   好想見到陽光呀 ~

唔知食咩好   又食番芝腿治烘底   呵呵 ~


菇場忙   之後抖陣又忙   持續係咁   所以 d 時間過得好快 ~

Lunch 食脆麥片 + 朱古力奶   d 脆麥片甜甜地幾好味   好在買咗低糖朱古力奶咋   唔係 double 甜呢 ~

為咗食麥片   特登買隻巨杯   因為長身杯好難 "北" 出黎呢     

比佢錯誤引導咗   以為有藍莓乾添 >.<

放工去街市買餸   我多數會買埋聽日嘅餸   唔想日日做埋 d 嘢重覆又重覆呀 ~

今晚自己食先   里奧大人差唔多 8 點先放工   真係好在無等佢咋 ~

是日懶餐 - 什錦 + 墨魚卷 + 菜心 

什錦 - $15 一盒咋   樣樣都有好似唔錯咁   所以就買黎試下   又幾好食噃   因為唔腥 ~  

墨魚卷 - $22/半磅   我最鍾意點埋泰式雞醬一齊呢 ~  

菜心 - 淥咗嘅菜心加咗蔥油真係好食好多   不過我咁懶   唔會成日咁整囉 ~  

電視機應該壞咗啦   因為好黑呀   睇到我好辛苦   不過我仍然會睇心計   哈哈 ~

睇到對眼超級攰   所以 11 點就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言