2014年4月12日星期六

丼丼屋食堂 @ 九龍灣 ( 12-APR-2014 )

丼物 + $15   就有小食 + 沙律 + 麵豉湯

什錦刺身丼

三文魚親子丼

( 12-APR-2014  SAT ) 

今朝仲係飽飽地   所以食奶油多算喇 ~


都預咗菇場忙架喇   仲要係 11 點半先忙   樣樣又急   好在放工前做哂咋 ~

里奧大人講明今日唔會去街   所以放工都番屋企 lu   番到屋企又覺得有 d 餓   所以叫里奧大人齊出去譚仔 ~


食完就去買襪比媽咪   之後去超市買啤酒同士多啤梨就番屋企喇   佢有佢做公司嘢   我有我執下嘢   咁依家痴起條筋會睇食譜   唔想成日打機嘛   咁頭先諗住掉咗本食譜   但又比我見到想煮嘅餸   所以都係留番喇   之後里奧大人問我點解食譜貼咗咁多 index   但佢一樣都未食過喎   嘩哈哈   我話我鍾意集思廣益   同埋睇佢地 d  theory 之嘛 ~


執嘢都幾攰   好在今晚唔駛煮飯   里奧大人無啦啦又話想再去元氣   但已經 6 點 15 分啦   要即出門口喇   因為德福好鬼多人   如我所料   去到要等 26 張枱   咁照等啦   再去埋丼丼屋攞飛   邊度快就食邊度喇 ~

丼丼屋差唔多 7 點就有位喇   咁就去食佢啦 ~

好飽呀又   行咗陣商場先番屋企   洗埋機衫   9 點就一齊出發去徑步喇 ~

徑咗 5 個圈就番屋企 lu   沖埋涼就睇心計喇   12 點先瞓 ~   


沒有留言:

發佈留言