2014年4月22日星期二

富記車仔麵 @ 九龍灣 ( 22-APR-2014 )



( 22-APR-2014  TUE )

嘩   連放 4 日假   呢朝真係唔想番工喎   同埋尋晚又瞓得唔好   所以我 8 點先起身 ~

里奧大人仲慘   感冒呀   佢話上次見菜仔佢地   菜仔係咁包雲吞   話唔知鼻敏感定感冒喎   但里奧大人同佢飲完嘢之後   番到屋企都有 d 唔舒服   不過我無理佢呀    我自己都好攰   嘻嘻 ~

我仲係有 d 暈   個肚又有 d 唔舒服   但就唔係每月一到嘅痛囉   所以我沖完涼抖陣   都係打的番工喇 ~

早餐食燒賣   可惜呢間唔好食   但就近菇場囉 ~


好在菇場唔忙咋   我根本都唔願郁呢 ~

Lunch Time 又唔餓   所以就咁食芝士餅 + 朱古力奶   之後我同事買咗車仔麵番黎食   搞到我開始餓喇   慘 ~


坐呀坐   咁都有 d 嘢做   不過今日勁呀   我全日去咗 2 次廁所咋   真係唔想行呢 ~

超級勁餓呀   放工即走   我同里奧大人講話要食車仔麵   先到先等   不過我勁餓    所以一路食一路等呀 ~

頭先餓得滯   依家飽得滯   不過條腰就黎斷咁   所以都番屋企休息算喇 ~

抖陣就沖涼喇   之後睇電視   里奧大人 9 點就瞓喇   我就 11 點先瞓   之前成日瞓   瞓得太多   所以依家到 11 點都仲未眼瞓   但條腰痛嘛   所以先瞓咋 ~  

沒有留言:

發佈留言