2014年4月5日星期六

漢和韓國料理 @ 銅鑼灣 ( 5-APR-2014 )

呢間韓燒都唔錯   因為個身無油煙味   呢下好緊要架   因為好多時食完韓燒完之後   一上車就會聞到自己好勁韓燒味呢   

終於食到唔 overcook 嘅牛仔骨喇

辣魷魚 / 辣豬肉 / 牛仔骨 - 都幾入味呢   因為限時關係   所以我拎一大堆先   咁唔駛行黎行去   同埋我最主要食牛之嘛   之後里奧大人話食完先拎   話唔好浪費喎   呢句說話由佢口中講出黎   覺得好好好好笑         


牛肉 / 牛扒 / 牛仔骨 / 辣雞翼

三文魚刺身 / 三文魚壽司 - refill 得好快

三文魚腩 - 熟食黎架   好味道

魚仔好味   但辣蘿蔔完全唔得   口感好怪

仲以為係酸青瓜添   原來唔係 

多春魚 - 熟食黎架   里奧大人話以為係生呢   好難得佢話食多春魚   因為我都鍾意食   但無人陪食好無癮嘛   同埋再燒一陣   熱辣辣好鬼正呢   哈

里奧大人知我鍾意食煙韌嘢    所以第一碟就拎呢幾樣嘢   算佢啦

西瓜 / 桂花糕

涼粉 - 里奧大人深信食完涼粉   可以清哂 d 熱氣   哈

雲厘拿雪糕 / 朱古力雪糕 - 我鍾意有碎朱古力粒   有 d 咬口無咁悶

之後我話要再食朱古力雪糕   佢知我大食   係咁將 d 雪糕北到實一實   但我最後食得 1 球咋   因為好凍   凍到後尾枕有 d 痛   所以叫佢幫手食哂去呢

( 5-APR-2014  SAT )

今日係清明節假期   諗住瞓到好晏   估唔到 10 點就自然醒   咁里奧大人問我幾點   我話 10 點   佢竟然唔信   問我係咪睇錯   因為佢 9 點醒咗   抖陣再翻瞓   諗住自己會瞓到 11 點幾喎   大佬   咁都唔好唔信我丫   衰 ~

好在又唔係好攰   依家年紀大   玩一晚要抖好耐先復原架   不過我覺得其實自己未瞓夠   但我唔想浪費個假期囉   難得里奧大人可以放鬆心情出去行下嘛 ~

梳洗完就去食早餐   之後番屋企抖陣就出街   本來我諗住去荃灣 shopping 嘅   但我真係好唔想搭地鐵   同埋唔鍾意搭地鐵焗促嘅感覺   又一頭一尾喎   叫里奧大人不如坐 van 去官塘   再喺官塘坐 van 去荃灣   不過佢話好嘥時間喎   咁我話去銅鑼灣囉   反正想去 GAP 睇下有無平嘢執 ~

奶油厚多 - 我要燶 d   但係我直頭覺得佢無烘過咁呀   如果唔係 d 牛油點會唔溶喎     

如果我煎到咁呢   佢實呱呱叫話 overcook overcook 架喇   

無味架   我都同里奧大人講過架啦   不過佢點都要自己試   最後要落胡椒粉先食到   呵呵

坐 619 去銅鑼灣   一落車里奧大人就話去南記   佢話佢有 d 餓喎   勁 ~

原來南記裝修咗   d 坐位都闊落咗   但相對 d 嘢食又貴咗呢 ~

春卷 + 魚皮餃河粉   短短幾年內   由 $16 加到 $24   人工又唔見加得咁快   唉

腩肉春卷酸辣小鍋米線 ( 中辣 )

頭先媽咪打黎話平安鐘同隨身寶壞咗   叫我搵人整   但佢又話已經叫咗人黎整   咁即係點呀   講到我都亂   所以火起啦    之後我再問   佢先話平安鐘同隨身寶係唔同師傅   唉   一早講清楚 d 嘛 ~


火起咩都唔知理   咁里奧大人問點解媽咪無啦啦按平安鐘   係咪唔舒服   我先醒起問媽咪點解要按平安鐘添   原來平安鐘服務中心有心打比媽咪屋企   個女人搵完媽咪之後就無講嘢   但之後就有個男人同媽咪傾喇   初初媽咪都答咗佢 d 嘢   後尾覺得個男人好似查家宅咁   所以媽咪即收線   再即按平安鐘   問 d 職員係咪有咁嘅服務   但職員話真係有呢 d服務   不過唔會直接打電話同媽咪講   咁即係頭先個電話係呃人啦   估唔到媽咪今次咁醒   之後我再打番比媽咪   同佢講唔好意思   頭先咁掹   同埋同佢講   屋企所有嘢都係我同家姐登記   無人會知道佢嘅資料   再有呢 d 人打黎   妳即刻收線就得   唔駛理佢 

食飽去 Sogo 行下   最後喺超市買咗盒細韓式辣醬同埋環保袋就走 lu ~

去 GAP 睇下有無平嘢執    不過唔啱心水   之後去誠品買珍珠奶茶   再去 food court 坐下先   因為我着咗平底人字拖   行到對腳好鬼好鬼痛呀   嗚 ~

凍珍珠奶茶 ( $18 ) - 我去台北飲第一杯珍珠奶茶就係用天仁茶   所以覺得好好飲   知道誠品有就已經成日想試架喇   umm   真係好飲呀   因為唔鞋口呢   珍珠又煙韌   我最鍾意呢

我勁想食韓燒   咁啱銅鑼灣有漢和   所以去誠品睇下書先再去   今次買咗本意大利粉嘅食譜   衰里奧大人話我買咁多食譜又唔見我煮裡面 d 嘢   我話係想支持下佢地之嘛   呵呵 ~

差唔多 6 點去到漢和   任飲任食限時個半鐘   其實幾趕   之前同里奧大人講咗架啦   佢又話 d 時間夠食   點知去到坐低拎下嘢食   燒下嘢食   佢話個半鐘其實幾趕   我咪話囉   燒嘅係肉類   點都要 d 時間   同埋無理由燒好哂一堆先黎食家嘛   咁咪凍哂囉   我唔鍾意咁樣 ~

唉   部相機嘅鏡頭葉無啦啦開得一半   關就關得一半   要 "鄧" 下先可以關得哂   仲要有條罅添   可能換咗相機袋   我成日扯部相機出黎   一日扯幾次   所以整壞咗都未定 ~   

食到 7 點半都要走架喇   好飽呀   所以又去 Broadway 睇下 d 電視機   因為屋企部電視都應該壽終正寢 lu ~

睇完就坐 671 番九龍灣   去咗 Zara 睇西裝   之後再去 Broadway 睇電視機   睇啱咗部 Samsung   不過要格價先呢 ~

番到屋企即沖涼   之後飲湯   都原來已經 10 點幾   我睇咗陣心計都瞓喇   好攰呀   鬼咩   尋晚玩到咁夜   想唔攰都難 ~

誠品買嘅意大利麵食譜 ( $62 )

Sogo 買嘅韓式辣醬 ( 細 )   好似 $15.9  
      

沒有留言:

發佈留言