2014年4月30日星期三

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 30-APR-2014 )

西檸煎軟雞 - 炸得好乾身   好味道呀

豉汁蒸黃立鯧

炸乳鴿

金銀蛋莧菜

沙薑雞腳

( 30-APR-2014  WED )

仍然攰呀   不過諗起聽日放架就開心呢   因為可以瞓晏 d   哈 ~

好餓呀   所以早餐食麵餐   我發覺呢排個胃食大咗   慘 ~


菇場唔忙   最緊要唔好忙   因為無 mood 做嘢呀 ~

Lunch 食酸辣米線   今日真係痴咗線   我好小朝早食麵   晏晝又食米線咁飽肚嘅嘢架   但無啦啦勁想食   所以就食囉   不過食完又勁辛苦   好滯咁   之後係咁食超酸嘅糖   搞到個胃有 d 痛添  攞黎搞   哈 ~


放工即走   今晚同媽咪 家姐一齊去嘉華食飯   因為家姐星期五要開 OT   同埋里奧大人今晚上大陸   所以我改今晚食囉   其實家姐諗住今個星期都唔番媽咪屋企食添呀   不過見我今晚黎   所以就一齊食呢 ~

媽咪同工人番屋企先   我就同家姐去萬寧睇下嘢   好感恩 air waves 做出位價   所以我地總共買咗 10 包   再埋多盒朱古力   因為依家仲差 1 個印花   所以計咗數先比錢   明明計咗 $6x   但比錢嘅時候係 $7x   咁我即刻話家姐計錯數   但其實係我問題   因為我同家姐講話 8 包 air waves   但其實係 10 包   嘩哈哈哈哈   家姐真係慘   比我屈咗佢添 ~

買完番媽咪屋企   今晚勁呀   因為我要拎走 d 芥蘭啦   節瓜同新鮮淮山   原本呢 d 係今晚食嘅菜   不過媽咪話出去食   佢又食唔到咁多   咁就益哂我喇   再拎埋湯   個袋又盤滿砵滿 lu ~

8 點半同家姐一齊走喇   番到屋企即開機洗;衫   之後沖涼就休息喇 ~

里奧大人 11 點先番到屋企呀   所以食杯麵   之後食埋木瓜   佢沖涼完無啦啦話要 relax 喎   食珍珍同飲啤酒   之後話頭先餓到死   依家飽到死   哈哈 ~ 

今晚 12 點幾先瞓   好在聽日可以自然醒 ~

沒有留言:

發佈留言