2014年4月11日星期五

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 11-APR-2014 )

中華沙律

三文魚腩

吉列炸蠔

芥辣八爪魚

炸蝦卷

香蔥吞拿魚腩軍艦


炸蝦天婦羅

蟹柳沙律船

( 11-APR-2014  FRI )

今朝好開心   第一係尋晚一覺瞓天光   第二係里奧大人陪我食早餐   因為佢 10 點要去佐敦見客   咁實會陪我食早餐呢 ~


菇場忙呀   仲要樣樣都急添 ~

Lunch Time 又出去行陣   再買燒賣粉果番菇場食 ~


忙多陣就 hea 等放工喇   里奧大人 3 點幾見完客   咁可以直接番屋企做嘢   咁都唔錯   起碼屋企舒服 d 丫嘛 ~

放工都即走   喺屋企樓下等埋里奧大人一齊去元氣 ~

我覺得里奧大人對媽咪真係好好   尋晚同佢講完話媽咪想買船襪   佢今晚即刻同我睇   不過我話元氣好多人等架   食完先再睇呢 ~

好耐無去元氣喇   好有新鮮感   哈   好記得好多年前又係想做會員   成日食   果時 d 嘢無咁貴   所以次次都食得好辛苦   已經飽啦   仲要夾硬食埋紅豆雪糕先啱啱夠數   依家無呢支歌仔唱啦   依家做會員係 62 日食滿 $900 就可以做會員   不過今晚都只係食咗 $200   我又食到好飽   所以有 d 驚   所以都唔知做唔做到會員 lu   同埋依家做會員   妳一定要有智能電話   仲要一定要有上網功能   因為要 download apps 再去 facebook a/c 登入   之後埋單就要 scan QR code   咁先幫妳儲分   真係煩囉 ~

食到好鬼飽   所以去德福行下   之後再去埋睇船襪就番屋企喇 ~

番到屋企即沖涼   今晚要開冷氣喇   好似無咩風咁 ~

熨埋 2 機衫   等埋里奧大人做完哂嘢就睇心計   不過我自己 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言