2014年4月26日星期六

奇興美食中心 + 松記糖水店 @ 九龍灣 ( 26-APR-2014 )

燒原隻澳門葡式乳豬一隻 ( 炒飯底 ) - 團購價 $198 咋   味道都 ok 啦   不過食食下都覺得幾多肥膏

d 炒飯好味   同埋夠乾身   最有驚喜反而係佢   哈   

豉椒味菜鵝腸 - 無鹹酸菜味道嘅 @@   

薑蔥霸王雞 ( 半隻 ) - 一般

香煎中式牛柳 - 呃人嘅   一咬落口   我地個個都話係食緊大家樂早餐嘅牛扒囉   但個汁就 ok

金銀蛋浸白菜仔 - 一般   其實佢地小菜真係好一般   唔夠鑊氣囉

奇興   有緣再見 ~~~~

@ 松記糖水店

我嘅幻彩明珠 - 唔夠凍呀

家姐檸檬芝士脆脆木布 - 呢個勁凍   好似食緊好硬好硬嘅雪糕

糟糟芒果明珠 - 無咩味嘅

里奧大人生磨芝麻糊 ( 熱 ) - 呢個好香   不過得里奧大人自己食   所以佢食完話超級漏   呵呵

( 26-APR-2014  SAT )

今朝我 8 點起身   不過我起身嘅時候   里奧大人已經醒咗整嘢   之後係都要陪我食早餐呢 ~

咁我依家用緊佢部 GF5   我話有 d 壓力   因為部機始終唔係我嘛   同埋我覺得自己唔算話好錫相機嘅人   好驚整花佢部機囉   咁我話不如賣比我啦   佢個咀型已經係個好字架喇   差在未開聲咋   之後我即刻話 $100 賣比我   佢話送比我好過喎   呵呵 ~

其實我唔想借里奧大人部相機影相架   但我覺得 Samsung 電話影相嘅顏色真係麻麻   所以先借相機囉   不過用人 d 機真係唔太慣   影唔到本身個效果添   嘥料   哈

菇場唔忙   實在太好啦   因為次次星期六都無啦啦好忙家嘛 ~

今日菇場有 d 同事會參加慈善步行   佢地 12 點幾就換件 polo tee   之後就去飲茶   我同 8 卦都覺得去到會場換 tee 都未遲啦   我覺得最搞嘢係佢地嘅 tee 係白色   真係好在唔係襯埋白褲啫   唔係以為去大酒店   同埋佢地又着哂白色 tee 去飲茶   我覺得真係好搞笑囉   如果比我揀顏色   我會揀黃色或者螢光綠呢 d sharp 嘅顏色會好 d   咁起碼精神 d 丫 ~

放工即走 lu   喺鑽石山地鐵站 join 里奧大人一齊去深水埗買 printer ~

丫   落毛毛雨呀   所以去完鴨療街買完條電線就去食嘢喇 ~

我嘅麻辣雞翼尖 + 油渣削搖麵 ( 原味湯底 ) - 勁多雞翼尖呀  好似有 7 隻定 8 隻   我初初諗住得 4 隻架咋   無諗過咁多   食到個口好攰


主角係呢 d 辣菜甫 ^^

里奧大人嘅油渣 + 魚腐削搖麵 ( 酸辣湯底 )

我飲凍咖啡   里奧大人飲凍檸茶   但我發覺好多時都會比凍檸茶比我   可能覺得女仔驚肥   所以唔飲奶茶咖啡咁呢

其實想試下小食 " 絕椒肚 "   個名好似好勁咁   不過我驚太辣   所以都唔敢試 lu

食完坐陣就去高登喇   里奧大人一早諗好咗買 HP 嘅 Printer   不過行行下比我見到 Canon 紅色 Printer   所以最後都買咗 Canon ~

坐地鐵番九龍灣   不過就喺油麻地轉車   因為想坐下呀   咁我去到油麻地站   我直頭想行去對面車廂   里奧大人叫停我咋   如果唔係又去番深水埗呢   嘩哈   無計啦   我盲中中家嘛   同埋其實頭先都覺得奇怪   點解總站仲係咁多人搭添   原因自己搞錯 ~

番到屋企都差唔多 4 點   里奧大人即 set printer   我就睇雜誌啦   今晚同埋媽咪 家姐佢地去食乳豬   所以叫媽咪同工人落黎九龍灣先   咁啱媽咪又想買鞋   咁叫佢 5 點落黎淘大一齊睇鞋呢 ~

我大愛嘅紅色

媽咪成日想買 Birkenstock   因為佢着開覺得大頭好舒服   又話波鞋個踭好高   其實邊度高啫   妳用平底拖鞋黎比較   咩鞋都高過佢啦   同埋佢着拖鞋黎做運動其實都唔好啦   但講咗好多次都係咁   所以我都費事話去   叫里奧大人同佢講話拖鞋唔好   不過我都會比佢試拖鞋嘅   但依家個鞋底好 "線" 呀   所以唔比佢買   咁拎咗對波鞋佢試   佢話好輕   着起黎都好舒服   所以里奧大人送比佢喇 ~

之後媽咪想買風褸   咁又同佢睇下啦    又睇啱咗件   所以里奧大人又送埋比佢喇   佢自己都買咗條短牛仔褲   本來我都買條長褲架   不過已經 6 點半   所以唔買喇   因為 book 咗 6 點半到呢 ~

打的去到之後   糟糟同家姐都差唔多時間到   唔知點解我同家姐都好鍾意話鬼糟糟   因為話完佢   佢會係咁笑   咁我出去接佢地嘛   明明到咗   衰糟係都要行前睇下   所以我好自然咁話佢   呢度咪係囉盲人   之後我地 3 個一齊笑   因為我好小會話佢係盲人   哈 ~

今次隻乳豬係我團購架   咁叫埋其他小菜   家姐就睇張單   話二百幾蚊咁平嘅   我話隻豬我比咗錢架喇   話明團購嘛 ~

糟糟坐喺我同家姐中間   咁我食阿麻素嘅時候   佢問我呢幾粒係咩   不過吞緊點答佢喎   之後佢又問   不過我仍都無理去   因為家姐咁啱又同我講嘢   之後阿糟好慘咁話點解我唔答佢   咁又係喎   佢問我先家嘛   嘩哈 ~

食到差唔多 8 點   咁我話玩包剪揼   輸咗個請   糟糟未玩過嘛   但我講明話唔駛佢請嘅   旨在玩下啫   咁糟糟又唔知咩事   里奧大人就奸笑同佢講話   玩下咪知囉   點知我地一猜   我同家姐同里奧大人都係係剪   糟糟係包   真係未試過咁架   因為多數邊個話猜就邊個輸   糟糟話我地 3 個好似 d 老千咁呀   哈 ~

我話不如一齊去食甜品咯   因為得寶開咗間松記   咁佢地都話好   所以就車咗媽咪工人番屋企先   我同家姐跟車   里奧大人就自己行去松記   先到先等 ~

呢間松記都好迫囉   坐得勁唔舒服   不過我地食下傾下都已經 9 點幾   係時候散水喇 ~

番到屋企我就即沖涼啦   而里奧大人繼續整 printer   感恩都好快手搞掂 ~

嘩   搞 lee 搞 ku   差唔多 1 點先瞓呀   估唔到咁夜添 ~    

2 則留言:

  1. 嘩..又黎三笠盡露啦...笠你! 哈哈哈哈
    今日三笠啦..咪攪錯一笠笠~知ma!
    隻乳豬咁上檯有d不安~由其個豬頭..好恐怖
    不過炒飯放底又好少見~不過d小炒真係差d
    ~~~~~~
    哈哈..猜包剪泵好攪笑~勁邪! 同埋真係好似出老千囉..哈哈哈
    小奧真係乖仔~對你媽咪好有心~你要對佢好d啦..知道ma
    我地依邊都有松記~食一次..唔會再去

    回覆刪除
  2. 午安好啦 一笠笠露 呵呵 衰呀 妳做咩都慢 一次露哂嘛 哈 ~
    係 我都覺得成隻豬上令人好不安 特別係豬頭同 d 牙仔 @@
    季季紅生日豬都係咁架 不過家姐同大食話唔係咁好味 ~
    小炒真係差囉 唔夠鑊氣 ~
    ~~~~~~~~
    衰糟黑仔囉 第一次咁架咋 所以真係好有老千 feel 哈哈 ~
    知喇 對小奧好 d 對家姐好 d 對媽咪又要好 d 最緊要對妳好 d ma 得未呀 ~~~~
    松記都唔係好好食啫講真 不過芝麻糊就 ok 咁囉 ~


    回覆刪除