2014年4月29日星期二

叙苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 29-APR-2014 )

魚香茄子煲

咕嚕肉 

( 29-APR-2014  TUE )

雖然一覺瞓天光   都幾精神   不過如果可以瞓到自然醒就更好   哈 ~

早餐食芝腿治烘底   不過今日食火腿 d 口感好怪   唔知點咁 ~


菇場唔忙呀   大粒又完全唔喺度   真係好想落街行下呀 ~

Lunch 諗住食酸辣米線   不過 PMS 無啦啦約我出去食   咁就去啦   今次去食點心   估唔到又幾好食喎 ~

陳皮牛肉腸

鵪鶉蛋燒賣

傳統客家煎大餅

滋味漢堡仔

薑蔥牛柏葉 - 我一路食牛柏葉一路講   差 d 梗死呀   勁驚   所以到 PMS 食果陣   我叫佢咬耐 d   同埋唔好講嘢   哈

醬皇蒸鳳爪


蕎麥茶幾好味

飽呀   勁想瞓   如果可以瞓陣就好 lu ~

里奧大人 4 點打黎話見客   咁我順便問埋今晚煮飯定出去食   佢話出去食喎 ~

放工即走喇   因為里奧大人有 urgent 嘢要做   所以我都番屋企先   等呀等   等到 8 點先出去食   餓鬼到我呢 ~

里奧大人想食豉骨排骨炒麵   所以去叙苑食啦   但之後見到有小菜餐牌   所以都係想食小菜   哈 ~

食完都差唔多 9 點   即番屋企沖涼喇   之後再等埋里奧大人沖涼就睇心計   呢兩晚 11 點就已經好眼瞓   咁都好   起碼有睡意   因為到瞓覺時候都無睡意真係好鬼慘呢 ~  

沒有留言:

發佈留言