2014年4月3日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 3-APR-2014 )

陳皮蒸鮑魚

蒸斑

炒菜心

炸乳鴿 ( 外賣 )

沙薑雞腳 ( 外賣 ) - 呢期我勁想食沙薑雞腳   

髮菜眉豆淮山瘦肉湯

( 3-APR-2014  THU )

今朝起身見到陽光   感覺好似見到彩虹咁振奮呀   實在好耐無見到陽光喇 ~

里奧大人今朝要見客   所以又陪我食早餐呢   開心開心 ~


菇場忙啦   好在抖下又忙下   忙下又抖下咁囉 ~

Lunch 食吞拿魚燒餅   係今朝喺聖安娜買架   因為驚晏晝落雨   估唔到晏晝又灰灰暗暗   唉 ~


好喇   忙下停下又收工   今晚番媽咪屋企食飯   實在太好喇 ~

家姐今晚快咗   所以 6 點 45 分番到屋企 lu ~

食下傾下又打下機   食埋生果都已經 8 點   家姐要番屋企揸車去糟糟度   所以坐多陣就走喇 ~

最搞笑係家姐一出門口就講佢同事 d 嘢   頭先喺屋企又唔講   之後講到去車站   咁我其實已經有車   不過都等埋家姐講完先   之後到佢有車就叫佢走喇   我就自己再等車呢 ~

差唔多番到屋企佢又打黎講呀講   講呀講   到佢落車就唔講喇   都講咗成半個鐘  ~   

番到屋企即開機洗衫   之後就即沖涼休息喇   里奧大人好慘   9 點半先放工   番到黎都係食杯麵同橙   佢仲話好慘喎   要自己淥杯麵食   因為我叫佢自己淥嘛   之後我咪話囉   一路食杯麵一路睇電視都唔係慘啦   呵呵 ~

今晚 11 點都瞓喇   潮潮濕濕嘅天氣真係令人特別攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言