2014年4月16日星期三

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 16-APR-2014 )

薑蔥焗魚雲

虎皮椒炒牛肉

炸雞 ( 1 隻 )

腐乳炒通菜

( 16-APR-2014  WED )

尋晚都瞓得唔錯   感恩感恩 ~

雖然唔餓   但想食米粉餐呢 ~


老闆又喺隔離房開會   好在真係有嘢做咋   咁樣唔駛咁悶嘛   同埋佢出出入入都見我係做緊嘢   而唔係上網   哈哈 ~

見咁好天氣   所以出去行下   食完又再行下先番菇場 ~


放工番媽咪屋企坐陣   飲埋碗湯就出去食飯喇 ~


今晚家姐同姐夫都黎食飯   不過姐夫唔知係咪飲多杯就發牢騷   我覺得好煩呀   食餐飯係咁講講係咁怨   我覺得做人就係做咗就唔好怨   怨就唔好做   無人迫你嘅   好在佢同媽咪講咋   我同家姐都無理佢呀   我地自己傾計   呵呵 ~

佢又係煩   無啦啦講佢工人   明知媽咪一向都唔太鍾意佢工人   講佢做咩呢   咁事實佢工人又真係懶   同埋認叻   咁我都係果句啦   妳要佢做嘅嘢   佢做哂咪得囉   唔係一日 24 小時都要做緊嘢家嘛 ~

食完上媽咪屋企坐陣   之後就各自歸家喇 ~

里奧大人差唔多 8 點幾先喺大陸放工   所以佢食埋嘢先番屋企   咁我都沖涼先喇   之後就睇電視等佢番黎   好在佢 10 點幾已經番到屋企   咁陪佢傾下計   之後我就瞓喇 ~     

糟糟喺日本買比我嘅手信  

4 則留言:

  1. 二笠..早呀! long time no see..近來忙唔忙呀?
    你媽咪身體好返晒未呀? 真係有咩事call左白車先
    你陪住佢都係一樣暈ma~最好即時入院check check
    ~~~~~~
    真係好少聽你姐夫呻~不過算啦..佢呻好過屈住~講出黎心情好d
    依幾篇見你心情好似都唔好~攪咩呀你..更年期呀? 嘩哈哈 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係二笠喇喎 依家先覆妳 就知我忙啦 嘩哈哈 ~
      媽咪今日出院 感恩感恩 ~
      有咩依郁真係最緊要打平安鐘 之後先打比我囉 ~
      ~~~~~~
      呻唔係問題 但要對事唔係對人囉 係咪先 ~~
      果排可能太多負能量喇 所以果排我真係唔太開心 ~
      我仲未見潮熱 哈哈
      但我知道妳應該試過潮熱 如果唔係妳唔會識呢 d 嘩哈哈哈哈 ~

      刪除
  2. 之之之~~ 真係long long time no see呀 你幾好嗎?
    我總算適應到可以有少少時間用喇 你呢排b唔b呀 番埋聽日又放假喇喎 happy~
    遲啲再嚟睇你啲食物相喇 好掛住好多食物呀..我日日都係食嗰啲食到好悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木小木妳們好 哈哈 開咗餐未呀妳地 ?!?!
      我都估唔到會見到妳呀 因為預妳勁忙呢 ~
      呢排都 b 呀 好似做埋下世嘅嘢咁 哈 ~
      我仲以為日日食無所謂添 原來妳都會厭嘅 ~~~~

      刪除