2014年4月13日星期日

咖哩雞飯 + 四寶飯 ( 外賣 ) @ 媽咪屋企 ( 13-APR-2014 )



( 13-APR-2014  SUN )

今朝 8 點電話響   係媽咪打黎   聽佢把聲好精神   仲以為佢叫我去鴻星飲早茶   點知原來佢話頭暈   叫我去佢屋企陪佢   咁我即刻刷牙洗臉出門口喇   之後再飛去打的   到我頭暈腳軟   哈 ~

去到媽咪屋企即問佢有無喘啦   之後佢話有小小   但個頭就好暈   咁我話入醫院喇   即 call 平安鐘   等多 10 分鐘   白車都到 lu ~

救護員叔叔問媽咪咩事啦   媽咪話咁咁咁   之後話頭先聽完收音機   聽到腎病會腰痛   依樣痛果樣痛咁   聽聽下好驚喎   咁救護員叔叔咪話佢心理病多 d   我直頭話係嚴重果隻添啦   量佢血壓又高   我叫佢地唔駛驚   因為媽咪見到你地驚丫嘛   所以血壓咪高囉   次次都係咁 ~

上到救護車   check 哂所有嘢就開車喇 ~

今次只係去分流房睇醫生   醫生話媽咪對腳無腫   血氧又好好   唔似哮喘   應該係耳水不平衡   所以幫佢打枝止暈針   再比 d 藥拎番屋企就得 lu   唔駛入院   感恩呢 ~

因為我初初諗住媽咪要入院   所以拎埋 d 日用品呀  廁紙紙巾咁啦   又帶埋外套同拐杖   一袋二袋   又推住輪椅   咁婆婆之前打咗 2 次我都唔聽啦   因為見緊醫生   無理由聽電話家嘛   之後我入 lift 又打黎   講真   我真係覺得好煩   我話依家唔得閒一陣打比佢   之後去到藥房   電話又響   原來係里奧大人   咁我會聽啦   因為我要約佢番媽咪屋企   講完之後我打比家姐   話媽咪唔駛入院   佢話婆婆頭先打比佢   話有個人講話唔得閒唔傾住   問係工人定係我喎   叫家姐打比我問咩事   家姐同我講話人地都話唔得閒   咁做咩仲要打   我知妳關心媽咪   但人地做緊嘢  妳係咁打黎真係好煩囉 ~

咁等拎藥期間   媽咪話平時去遠 d 嘅公園做運動   咁一陣去近小小嘅公園做運動   我話妳仲做咩運動呀   頭暈仲做運動 ?!   之後佢話咁講啫   我話都唔知妳講黎做咩   而妳講緊嘅係一陣妳係會做運動囉   佢話我誤會佢意思喎   咁我其實都想發火架喇   不過忍住   我話一陣將妳呢兩句說話同里奧大人 & 家姐講   睇下妳想講嘅意思係咩囉 ~

咁我約好里奧大人喺媽咪屋企樓下等   因為要行段路先番屋企   又無輪椅喎   所以叫媽咪企一陣先   之後我扶佢行啦   佢無啦啦 fing 開我隻手呀   呢下我即發顛呀   我話我係妳個女   我都覺得妳勁無禮貌好得人憎   人地扶妳   妳唔駛人扶   講話唔駛咪得囉   做咩 fing 開人隻手呀   之後我都唔鬼彩佢   去管理處借咗張椅比佢坐   我就即行開打比家姐   話媽咪 fing 開我隻手好無禮貌呀   真係火都黎 ~

咁反正等緊里奧大人   咁我上屋企推張輪椅落樓啦   一落到去已經見到里奧大人 lu   咁就一齊上屋企   因為已經 10 點幾喇   咁我叫里奧大人陪媽咪   我落去麥當勞買早餐番屋企食   餓呀 ~


今日原來 plan 好拜爸爸   之後行街再拜老爺奶奶   不過計劃有變喇   我要全日陪住媽咪呢 ~

12 點同里奧大人一齊落去買飯比媽咪   同埋順便去家品店買個熱水壺比媽咪   之後里奧大人同我講   話佢見到媽咪嘅時候   問佢有無嘢   媽咪話只係頭暈暈   之後話我發脾氣唔彩佢呀   話 fing 開隻手係因為唔知邊個拖佢喎   咁咁咁咁   之後里奧大人咪話唔想人拖都唔應該咁 fing 開人隻手   咁我問里奧大人咁媽咪講嘅時候係驚定係好惡話我先   佢話媽咪個樣係驚   咁係喎   我事實真係無錯喎 ~

里奧大人約咗屋企人 3 點半集合   所以 1 點 45 分就同佢落附近餐廳食 lunch   食食下佢屋企人又話改 4 點   咁好啦   食完番上屋企抖陣   佢差唔多 2 點半就出發   我送佢搭車   順便買杯凍啡 relax   哈 ~

味菜牛柳絲炒麵   好味呀

今日上上落落   又早起身   其實攰   不過又瞓唔着 ~

差唔多 6 點就去買飯比媽咪   番到屋企里奧大人就打黎   話差唔多番到黎   咁我抖咗陣又要落番去一齊買飯食   今晚勁想食咖哩   所以去大家樂買飯喇 ~

好感恩媽咪之後無咁頭暈   仍都好感恩里奧大人陪我頻頻樸樸   舒緩一下我嘅情緒 ~

工人 8 點番到屋企   咁我同里奧大人都功成身退喇 ~

我就番屋企沖涼先   里奧大人就去徑步 ~

睇埋心計   我 11 點自己瞓先喇   今日好鬼攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言