2014年4月27日星期日

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 27-APR-2014 )



玉米蝦船 / 元氣卷

芥辣八爪魚

吞拿魚

波士頓卷 / 元氣卷 / 炸蝦卷 / 三文魚 / 皇帝蟹柳

螺肉

中華沙律

( 27-APR-2014  SUN )

今朝教咗 10 點起身   鬧鐘響咗之後   里奧大人就沖涼先   我話我想瞓多 5 分鐘呢 ~

點知一瞓就瞓到 10 點 40 分   咁番唔切教會 lu   梳洗之後要即落去食早餐   唔係連早餐都無得食 ~


食完我就自己去超市買果汁   里奧大人話有 d 眼瞓   我叫佢番屋企先   但佢等到我番黎佢先瞓 ~

今日好鬼熱呀   出一出街已經成身汗   真係唔沖涼都唔得囉   就算開埋冷氣都會覺得立痴痴   我無心機做嘢架   所以沖完涼之後成身爽哂   做嘢都好衝勁   哈 ~ 

我終於的起心肝抹鞋柜   掉咗 6 對鞋   之後發覺仲有 7 對鞋無着過   好在無比里奧大人睇到   唔係又話我買買買架喇 ~

差唔多 2 點就出去食 tea   食完經過髮型屋   咁啱見到平時剪開頭髮嘅髮型師   咁啱又無人   所以里奧大人就去剪髮喇   而我就番屋企執衫喇 ~


買衫嘅時候真係好開心   不過買下買下真係好多   所以里奧大人呢排成日撩我去泰國   我都話唔去   因為太多衫   但去泰國唔買衫又唔得喎 ~

好在之前將 d 衫分類   咁樣執起上黎係快好多架   不過都執咗 2 個鐘   好鬼攰呀 ~   

里奧大人 4 點幾番到屋企就最 perfect   因為要飲埋 d 湯   係媽咪尋日特登煲比我地架 ~

    
我話明今晚唔煮飯   但想去元氣食壽司   今次醒喇   5 點 45 分出門口   估唔到 6 點去到元氣都要等 8 張飛   好在唔駛 10 分鐘就有位呢 ~

今次又係食到好飽   因為我食咗 2 件之後   個胃無啦啦好脹呀   搞到我食力大減   最後要里奧大人幫手食   佢飽到上腦   但都係食咗 $233   同 $900 仲有斷距離   所以下次會叫埋家姐黎食   咁樣起碼會食夠 $300 或以上   有人幫手食差好遠架 ~      

之後行德福   去咗 Unilqo   里奧大人買咗條 7 分褲   我就買咗件線衫   再行埋馬莎   里奧大人又買多條黑色長褲   買完就番屋企   我就沖涼睇電視   佢就自己去徑步呢 ~

今晚又唔係好眼瞓   所以 12 點先瞓呀   預咗聽日番工實會眼瞓咯   呵呵 ~

2 則留言:

  1. 冇食力之之 好耐冇見喇又 你呢排幾好嗎?
    好耐好耐冇食壽司喇 勁想食囉 而家日日都雞/肉餅飯就嚟食到悶喇
    好浪费呀 咁多對鞋冇着過 買完唔IiKe定唔舒服呀,下次諗清楚先買喇,知道嘛
    一諗起執衫就頭痛,你就好喇執好晒,執完又有位再入貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木之妳好呀 小木好嗎 ?! 哈哈
      咪咁啦 雞/肉餅飯都好好味丫 ~
      係我表達得唔好 掉咗嘅 6 對係有着架 同埋我係仲有 7 對新鞋係未着咁解 哈 ~
      執衫真係好大工程 但買衫果時唔會諗呢 d 家嘛 ~
      大木 所以妳想買衫就要執衫 唔好懶呀 嘩哈哈 ~

      刪除