2014年5月4日星期日

叙苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 4-MAY-2014 )



( 4-MAY-2014  SUN )

雖然今朝教咗 10 點起身   不過鬧鐘響咗之後   里奧大人起身沖涼先   我又瞓番   瞓到 10 點 40 分   所以又番唔到教會添 ~

去大快活食早餐   之後就番屋企休息喇   里奧大人就做公司嘢 ~


2 點半去麥當勞食嘢   因為我要清哂 d 咖啡 coupon   買嘅時候唔覺多   但拖下拖下差唔多到期先飲   好在仲剩 1 張咋 ~


滿到瀉哂

勁呀   我又由 4 點 15 分瞓到 5 點 15 分   仲諗住飲咖啡提神添   不過飲 Mocha 就應該唔會嘅   哈 ~
5 點半諗住幫家姐買杯 tiramisu 咖啡   不過居然賣哂喎   所以佢唔飲 lu ~


同里奧大人一齊打的去醫院   家姐早我一部 lift 上去   因為媽咪轉咗房   所以等埋我地一齊先入去 ~

今晚幫媽咪抹身抹腳   媽咪話我抹腳好大力呀   哈   無計啦   我抹嘢唔會用陰力家嘛 ~

8 點走喇   因為里奧大人仲要做公司嘢   所以去食粉麵算喇 ~

抖到 9 點半先沖涼   之後里奧大人都做完公司嘢 lu   可以一齊睇電視呢 ~

又 12 點瞓   好驚囉 ~

2 則留言:

  1. coupon笠..乜你買咁多coupon架~用唔晒拎d黎呀ma..真係呢
    笠媽依家點呀? 入院唔比沖涼? 係咪驚佢暈~其實我唔知有無得沖涼
    touchwood..無去醫院探病 :p
    你個衰女咁大力抹..肉黎架ma~依家叫你抹櫃咩..哈哈! 正一衰女

    回覆刪除
    回覆
    1. 一笠笠午安好啦又 ~~~~
      coupon 嘅嘢 真係要快買快用 唔係真係蝕 ~~
      其實 coupon 唔係好多 10 張咋 兩個人用喎 仲要喺 5 個月有效期
      但無諗個一個月都飲唔到一次咖啡囉 ~
      媽咪驚暈呀 所以唔會自己沖涼呢 ~
      哈哈哈哈哈哈 慣咗大力嘛 下次幫妳抹臉丫 妳塊臉咁污糟 ~~~~

      刪除