2014年5月29日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 29-MAY-2014 )

順德小炒皇

生炒上肉排

燒味拚盤

蒸立魚

冬瓜盅 - 加 $30 轉嘅   天時暑熱   飲冬瓜盅真係好鬼正   哈

( 29-MAY-2014  THU )

好攰呀   諗住食完藥會瞓得到   點知番工嘅時候就勁眼瞓   但一到瞓覺時間反而瞓唔到   慘 ~

天氣又熱又焗喎   行上行落超勁辛苦 ~

早餐食奶油脆豬   都無咩胃口食嘢 ~


菇場唔忙   但食完藥就會呆下呆下咁   都無咩 mood 上網 ~

10 點幾開始餓喇   所以 Lunch Time 即飛去食酸辣米線   勁好味呀 ~


好熱呀   所以行咗一個圈就即番菇場喇 ~

放工即走喇   約咗媽咪同家姐食飯   估唔到姐夫都黎埋   食下傾下差唔多 8 點先走   之後再上媽咪屋企拎喼   今晚 9 點先走呀   好小咁夜走 ~   

之後去商場買嘢   拎住個大喼勁有自由行 feel   其實拎喼都好 "阻掟"   同埋我最驚係買完嘢唔記得拎番個喼呀   哈 ~

買完諗住走啦   點知里奧大人打黎叫我去萬寧買嘢   麻鬼煩   我一袋二袋又拖喼   咁之後屋企部 lift 又倒緊垃圾   所以我要行落一層   勁驚碌落樓梯呀   因為我好論盡嘛 ~

一開門即話里奧大人啦   尋晚已經比哂 cash coupon 同會員卡比佢   佢話今晚買   咁佢今晚 7點已經放工   但又唔去買   仲話趕住番屋企洗衫   咁先令我發火啦   唔記得就唔記得   唔好用洗衫做藉口   我夠成日放工番屋企開機洗衫啦   又唔見我話唔記得買餸 ?!   我呢個月真係好攰好攰   仲成日咩都要我問咩都要我買   好煩啦   好似去旅行佢無份咁   但樣樣嘢都係佢自己要問要買   但就成日靠我   勁煩 ~

之後我無同佢講嘢喇   里奧大人就睇緊 "愛情公寓"   呢套劇幾好笑架   夠寫實   不過咁環境之下   我咩都笑唔出啦   同埋我估我塊臉都應該全黑   因為由我拎衫入去廁所沖涼   里奧大人全程望住我   應該知我好嬲   因為我平時唔會咁家嘛   之後沖完涼一開門   里奧大人又係望住我   不過我仍然無望佢   佢佢都好小會咁樣望我架   今次佢應該知衰啦 ~

不過我抖陣就無嘢啦   仲問佢食唔食生果添   佢即刻話好啦   難得我彩佢嘛   哈 ~

里奧大人 11 點就瞓先   不過我差唔多 11 點 40 分先瞓呀   但其實仲未眼瞓   不過點都要瞓囉 ~

沒有留言:

發佈留言