2014年5月27日星期二

原隻鮑魚元貝裹蒸糉 + 紫米蓮蓉鹼水糉 ( 外賣 ) ( 27-MAY-2014 )



( 27-MAY-2014  TUE )

要番工喇   不過我 8 點半先起身   因為我一定要打的番工   有 d 暈暈地咁呢 ~

買咗奶油多 + 奶茶番菇場   不過只係飲咗杯奶茶   真係無胃口食嘢 ~

Lunch 食蘋果   但其實唔想食   不過無嘢落肚唔掂囉 ~

今日勁喇   飲咗 1 杯奶茶 + 1 枝寶礦力 + 1 杯熱朱古力奶 + 1 個蘋果   但都唔駛去廁所放水   差唔多 4 點先起身去廁所   因為坐到腰骨好痛   要鬆一鬆呢 ~

放工去太興拎糭   係家姐比張糉劵我架   佢公司每人派咗一張太興同美心   幾好呀   哈 ~

番到屋企即沖涼喇   不過之後覺得自己開始沾寒沾凍咁   但點都要開冷氣啦   唔係焗死都似 ~

里奧大人 8 點先放工   咁等埋佢番黎先一齊食糭 ~

我食嘢都無咩味   其實心知不妙   因為我都餓家嘛   之後探熱   原來 101.7 度   嚇死人啦   所以即刻食 Panadol 同飲 Hot Lemon 頂住先   聽日即睇醫生 ~

之後里奧大人話都覺得奇怪   見到熱水爐開到 40 度   但今日條街有 31 度   無理由開到咁熱喎   不過我同佢講   今晚我沖涼嘅時候覺得好舒服   咁即係話果時已經作緊病   嘻嘻 ~

11 點瞓喇   成身慶真係好難瞓得着   但唔瞓又唔得 ~

沒有留言:

發佈留言