2014年5月1日星期四

叙苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 1-MAY-2014 )



( 1-MAY-2014  THU )

我今朝 9 點 15 分都醒咗   不過諗住懶床到 10 點先醒   點知 9 點半電話響   勁驚架   因為如果假期   我屋企人唔會打比我嘈醒我家嘛   點知一聽電話就收線   仲要喺無來電顯示   最鬼憎 ~

反正都醒咗   所以落去食早餐喇 ~

去到大快活又無位   所以去 KFC 食早餐 lu ~


里奧大人做公司嘢   我就睇雜誌同打機啦   之後差唔多 3 點先去食 tea ~


番到屋企里奧大人話瞓晏覺   咁我唔瞓喇   驚夜晚瞓唔着   所以又打機啦   差唔多 7 點就開始預備晚餐喇 ~

我諗住淥菜   但 d 水未滾   咁我打比媽咪   點知佢話 5 點幾量血壓就 160   頭先再量上壓係 228   嚇到我呢   之後我叫佢 5 分鐘後量多次   如果再係 228 就陪佢入院   咁再打比佢   佢話都係 228   咁我同里奧大人即刻打的去媽咪屋企呢 ~

7 點幾去到媽咪屋企   我地一入屋都覺得焗   之後里奧大人開咗風扇就舒服好多   咁再叫媽咪量血壓   都係 227   咁我即打平安鐘喇   因為媽咪有糖尿病   血壓太高驚危險呀 ~

差唔多 8 點工人就番到黎   救護車無耐又到   所以我叫里奧大人同工人打的去急症室   我就跟車陪媽咪   救護員問我嘢嘅時候   電話又響咗 2 次   仲要來電顯示係 "未知 "   第 1 次就無出聲   之後打第 2 次黎   我已經想鬧佢   不過好在無鬧咋   原來係晴晴打黎   不過我話唔得閒傾   叫佢遲 d 先打黎 ~

今次去分流病房   但媽咪血壓高得滯   所以量咗好耐都量唔到   要用急症室部血壓機先量到   又係量咗好耐呀   好在最後都量到   但都係 227   之後姑娘比咗粒藥丸比媽咪食   再 check 埋心電圖   之後食粒血壓丸   再量多次   仲係 228   所以要去觀察病房 ~

媽咪次次入院都好驚青   咁佢驚我都明嘅   但佢最搞笑係話佢唔驚但緊張   咁樣都會影響血壓家嘛   之後家姐同里奧大人問我   媽咪點解無啦啦血壓高   我話醫生無講   同時我又無問喎   所以比佢地問一問完   我即刻問姑娘點解咁情況啦   佢話醫生 11 點前會到   咁我就直接問醫生呢 ~

感恩醫生 10 點 45 分黎睇媽咪   不過佢話都唔知媽咪點解血壓高喎   可能食藥影響都未定   所以今晚要喺觀察病房瞓一晚   咁我都走喇   叫工人留低陪媽咪呢 ~

我陪媽咪入院   我都會好緊張   所以好多嘢都會甩甩漏漏   咁我諗住走家嘛   咁里奧大人就問我有無比定錢媽咪   咁番屋企都有錢喎   咁又係嘅   但媽咪有帶手袋   所以我知道佢有錢嘛   之後我打比家姐話媽咪要留一晚院   如果無事就聽朝可以出院   咁家姐又問我有無比定錢媽咪   哈   佢同里奧瘲今晚講嘅嘢都一樣   咁我都即刻入去病房比錢媽咪啦 ~

11 點喇   但里奧大人好餓呀   所以去食麵   之後佢笑住話好在頭先瞓咗 2 個鐘   唔係就會好眼瞓喎 ~

其實頭先我已經滾好 d 湯   又煮好飯   又浸好哂 d 菜同淮山   所以番屋企即沖涼   之後即刻將所有嘢放番入雪柜   想抖都唔得   嗚 ~

差唔多 1 點先瞓   其實個人係超級勁攰   但心掛掛瞓唔着   不過唔瞓唔得啦   聽朝要番工嘛 ~  

沒有留言:

發佈留言