2014年6月30日星期一

Burger Mix @ 鰂魚涌 ( 30-JUN-2014 )

和牛安格斯芝士磨菇漢堡套餐

( 30-JUN-2014  MON )

今朝望下魚缸   原來 " 阿顛 " 已經升咗天 lu   所以同里奧大人決定唔再養魚喇 ~

諗住星期一要靜靜地食早餐   點知 8 卦 whatsapp 我喺邊度食   係咪咁邪呀 ~


菇場超級勁忙   鬼咩   上星期請咗 2 日病假   星期六又唔多舒服無做嘢   都知今日係超級勁忙架喇   抵死   哈哈 ~

本來 Lunch 食杯麵   但要出去抖一啖氣   所以就買腸粉燒賣番菇場食喇 ~


2 點幾家姐打黎話今日放 4 點   話慶祝回歸喎   邪到爆啦   今晚我約家姐去鰂魚涌食嘢   點知佢又放 4 點   佢起碼要等我 2 個鐘啦   所以佢留喺公司做下嘢   同同事吹下水咁等我囉   唔知以為佢咁勤力   哈哈 ~

開行廿個 tubro 做做做   不過都仲係未做完   但就做哂 urgent 果 d 先囉   今晚放工一定要準時走嘛 ~

家姐喺鰂魚涌地鐵站等埋我一齊行去 Burger Mix   其實呢個團購餐係我本身買咗 4 張 coupon 比佢做 lunch 架   不過原來時間要 2 點之後先可以換   咁佢一定唔得啦   之後佢又唔食得牛肉   咁我同里奧大人食咗先   仲有 2 張就一定要 6 月30 日前食   感恩佢 26 日之後可以食   所以就同佢食喇 ~

姐夫仲放緊假   不過家姐無話佢知今晚同我食 burger   所以佢話番屋企都要食飯架   但只係食菜   哈哈 ~     

食完坐陣就行去北角搭車   喺街頭見到 619 同 671 啱啱走咗   咁諗住都要等 10 分鐘   點知去到巴士站附近   啱紅燈位前見到 619   我即同家姐講話有 619 呀   要衝呀   不過其實只係過對面馬路   感恩咁啱又有另一架巴士埋站   咁實趕得切囉   一黎就兩架 619   之後一定有排等囉 ~    

感恩有位坐呀   仲可以一前一後   算好好架喇   話哂放工時間嘛   咁我叫家姐幫我抽動物   我又幫佢玩下咁啦   見到佢 d 排位好怪   問佢點解第 1 揀 100 cherry   第 2 先揀 120 cherry   佢之後碌大對眼好緊張話話第 1 係 120 cherry    唔係 100 喎   妳睇唔到呀 ?!?!   係咁問幾次係咪老花係咪老花   真係問到就黎成車人都知   但我其實又無答佢喎   仲話佢問咁多次添   哈哈   之後答佢有老花咪老花囉   佢好緊張話咁咪要睇醫生囉   我話痴啦   去驗眼同配老花鏡咪得囉   同埋我根本都無老花   痴鬼線   大佬   果粒數字嘅 size 細過芝麻   睇錯有咩出奇呀   嘩哈 ~

家姐喺官塘落車   又叫我記得唔好瞓   驚我坐過龍   人地唔知呢   以為我成日瞓覺坐過龍呀 ~

番到屋企即沖涼喇   之後睇下電視   等里奧大人番黎 ~

里奧大人今日先話如果準時放工   佢就去影藝買飛睇 Transformer   點知佢 9 點先放工呀   之後叫佢買 Subway 番屋企食   想快 d 清哂  d 團購 coupon 呀 ~

聽日唔駛番工   所以差唔多 1 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言