2017年2月8日星期三

潮館 @ 官塘 ( 8-FEB-2017 )

滷水拚盤 ($90) - 一般啦   食呢啲餸一定要食飯   里奧大人話想食炒飯   我話我唔食到咁多喎   最後叫咗 1 個白飯 Share 食        



另一邊係有紅腸   底部係白蘿蔔   里奧大人話苦苦哋呀         



招牌鴛鴦雙棗 ($78) - 應該係蝦丸同蟹丸   但唔彈牙嘅   咬落去係腍添呀     



花膠什菜煲 ($78) - 一般啦 



大支好似 $13   我明明影緊相   個侍應都可以擺隻杯喺我面前



( 8-FEB-2017  WED )

今朝都開始凍凍哋咁噃   正呀 ~

好餓呀   所以早餐食奄列 ~



菇場忙   但個人好攰   唔係咁願做 ~

Lunch Time 出去行陣   再去 7 仔買咖哩魚蛋烏冬番菇場食 ~



阿齋好搞笑   話又買啲香噴噴嘢食引佢   佢仲話今日咖哩烏冬   尋日酸辣米線   前日車仔麵   嘩哈哈   佢仲清楚過我呀 ~

忙忙忙   忙到放工 ~

今晚即走喇   因為里奧大人 3 點喺上環見客   5 點半都喺官塘 lu   咁我話想去潮館食嘢   諗住叫佢入去等   點知原來 6 點先比人入去   哈哈 ~

食完行陣就去姑奶屋企   抖多陣就去徑步喇 ~

沖埋涼   睇多陣電視   11 點瞓覺 lu ~

4 則留言:

  1. 一笠魚蛋..午安好啦!
    早餐個份量係咪少左? 以前好似成個碟滿滿架ma
    哈..阿齋好勁~竟然記得幾日食咩? 個車仔麵雖然加左價
    就依然吸引~反而個酸辣米線樣都似差左..仲見你話唔酸唔辣=.="
    星期六我終於食左啦~一上檯我即刻大力索一索..香到想暈咁滯
    阿喂都勁笑! 好似聞到香濃咖啡果種回魂表情..哈哈
    依晚出去食都好呀~滷味送酒一樣~不個個侍應又真係..好玩野囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 二笠燒賣妳好 午安好~~~~
      個天灰灰暗暗..人又攰
      所以我應該買酸辣米線呀又 不過要中辣 係咪勁呢~~
      原來妳都覺得奄列細份咗 因為我都覺呀 呵~
      阿齋鍾意食車仔同酸辣架 所以我次次一買 佢都大力索 之後話我衰囉~
      嘩..香到暈咁滯..勁吸引喎 下次帶我地去食丫 33
      我都同小奧講咗 下次會試米線 咩都食下嘛~
      阿喂係咪me埋眼大力索呀 好難得佢會有咁嘅表情 哈哈~
      滷味送酒一流 嘩哈哈 唔知點解妳一講酒就覺得好好笑~~~~
      依家d侍應點會理妳丫 有位就放 最緊要唔好阻住佢擺嘢~
      係咁 一陣再見..我要預備買嘢食 呵呵~~~~

      刪除
    2. 早笠子! 哈哈..唔係阿喂me埋眼大索,係我呀!

      刪除
    3. 嘩哈哈哈笠~蝦粒~
      原來我睇漏咗個"我"字 奇怪阿喂點解會大力索嘛 嘩哈哈
      係咁 一陣見~~~~

      刪除