2017年2月17日星期五

美心 Food 2 @ 九龍灣 ( 17-FEB-2017 )

黑椒美國肥牛肉板上燒 ($48) - 味道一般啦   



估唔到咁多蔥   正呀  



焗豬扒飯 - 塊豬扒好似用鬆肉粉醃過咁   因為口感係超級腍呀  



( 17-FEB-2017  FRI )

今朝等車等好耐   所以去到茶餐廳都好似   咁 8 卦問我喺邊   我話未到   佢話幫我叫埋嘢食   咁我無睇到 Whatsapp   以為佢無叫到   咁我一去到見有位就坐啦   好在個侍應叫我唔好坐咋   原來 8 卦坐咗喺入面   早餐都到埋添   如果我重覆叫咗就慘咯 ~



菇場忙呀   仲要煩到死   完全將啲嘢簡單複雜化   根本其實啲人就咁 C & P 就得   咁實無錯   但依家要我做   我又要搵資料   同埋佢哋比啲料又唔齊   仲要係錯   嘥哂我啲時間   所以真係忍唔住同 8 卦傾點樣做先最好   一日唔解決   問題永遠存在   始終又 Manual 打出來   錯嘅機會係好大   到時下下罰錢就仲慘 ~

Lunch Time 出去行陣先喇   要抖抖氣   之後去埋 7 仔買咖哩魚蛋烏冬就番菇場喇 ~



做呀做   做到差唔多 3 點先完   明明可以好快搞掂   但因為啲人懶   將責任推嚟推去唔願做   仲成日話自己好忙先衰囉 ~

放工番屋企等里奧大人   佢 7 點放工喇   咁去美心食嘢   食完就去姑奶屋企整嘢 ~

搞掂哂都 10 點幾 lu   拿拿聲番屋企沖涼喇 ~

睇多陣電視   11 點幾先瞓呢 ~    

沒有留言:

發佈留言