2017年2月26日星期日

好運印尼餐廳 @ 官塘 ( 26-FEB-2017 )

加多加多 ($48) - 一睇個樣都覺得唔掂   個沙爹汁得個甜字





印尼炒飯 ($65) - 無特別   



印尼炸雞 ($75) - 炸到超級勁乾   就咁食真係好易梗親囉   所以我問佢有無辣醬   濕濕地易入口



呢個辣椒醬好辣   我食完之後覺得成身慶呀   但又無出汗喎   奇怪  



( 26-FEB-2017  SUN )

今日又大一歲喇   祝自己生日快樂   身體健康 ~

里奧大人 9 點已經醒咗   不過我話唔番教會呀   好想瞓   因為尋晚瞓得唔好呀 ~

之後我一瞓就瞓到 11 點 10 分   要起身喇   驚里奧大人肚餓呢 ~

梳洗後就即去食早餐喇   食完去買咗摺櫈   之後就番屋企 lu ~ 



番到屋企即刻再試下個 Headphone   真係勁鍾意呀   之後我問里奧大人幾時買 ?!   佢話星期五放工買㗎   唔怪得星期四嗰晚好緊張問我拎番張 Credit Card 啦   原來如此 ~

其實我之前真係好嬲佢   但收到呢份禮物   覺得佢又其實真係好緊張我   起碼佢會主動走去買禮物   又搵埋生日歌   事實佢生日   我真係咩都無做㗎   佢呢份心意   真係令我好感動 ~   

可能有時啲嘢   佢想兩方面都做得好   咁唯有犧牲我啦   希望我可以快啲放低啦 ~

第一眼睇佢外表   已經好鍾意㗎喇



終於擁有佢   真係好開心呢



我唔係 I-phone   所以只能用電話校大細聲囉      



里奧大人話咁樣影   就知佢帶緊 Headphone  



呢張我影㗎   佢話咁樣唔知佢做緊咩喎   哈哈



開心完一輪就即開機洗衫   之後熨衫   等里奧大人早啲拎去姑奶屋企   之後我再繼續熨熨熨   熨 3 機衫呀   勁攰   差唔多熨咗 2 個鐘   熨完即沖涼喇 ~

里奧大人就差唔多 3 點就番到屋企   叫佢買麥記餐 Share 食呢   咁今晚可以早啲食飯 ~



里奧大人就睇書   我就再開多次機洗衫   搞掂就揀旅行相喇   其實放假唔想望住部電腦   不過成日喺菇場揀揀下又要做嘢   我覺得揀咗成年都未揀完咁   好想快啲搞掂哂呀   哈哈 ~

里奧大人 4 點幾話瞓陣   但 5 點半一定要起身   叫我叫醒佢   不過我叫佢教鬧鐘   我驚揀到唔知時間   同埋我話瞓耐啲都得啦   最多求其食囉   佢又話唔想瞓太多   驚夜晚瞓唔到 ~

6 點左右到餐廳   睇雜誌又話好快爆場   我食到 7 點幾都唔爆喎 ~

不過唔會再黎啦   因為真係唔好食   試過一次就算喇 ~

里奧大人去埋買 2 個紅豆大菜糕就番屋企喇   咁我沖涼先   之後叫佢沖埋涼   我就煮湯丸喇 ~

其實佢講咗好多次話食湯丸   不過又驚我辛苦   一係就大家都好飽   但話今晚點都要食喎   唔想擺咁耐   仲要話一次食哂添   又唔係大粒   唔想食一半又留一半喎 ~



食完就休息喇   今晚真係有啲攰   加上又凍凍哋   真係唔多想願郁   哈哈 ~

今日不停咁開住抽濕機嘛   佢開抽濕機倒水嘅時候   好大聲話 : 嘩   好似妳咁呀   我以為佢話我成日抽水啦   點知佢話似我咁半桶水   哈哈哈哈   正衰人 ~

11 點唔夠都瞓喇   難得星期日晚有睡意呢   呵呵 ~

2 則留言:

  1. 笠..yeah! 再encore你生日快樂呀
    最緊要日日開心~身體健康~2個甜蜜蜜呀
    你講>"可能有時d嘢,佢想兩方面都做得好,咁唯有犧牲我啦
    你已經叫好啦~我永遠係要被犧牲果個架..諗起都嬲
    係啦!小奧真係好細心~會揀禮物又有驚喜! 要好好珍惜呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 異異陸笠 又會咁啱嘅~~~~
      咁又過咗1個月喇 時間過得幾咁快
      笠~多謝妳祝福呀 33~

      我果刻係好感動 但我諗起果單嘢仍然好嬲架~
      無可否認 小奧係好細心又會比驚喜
      但佢做咗d嘢已經嚴重傷害咗我啦 做d咩都補唔番囉~

      刪除