2017年2月3日星期五

越棧 @ 九龍灣 ( 3-FEB-2017 )

豬頸肉雞翼撈檬



腩片豬扒湯檬



扎肉蝦片



春卷



上湯生菜



( 3-FEB-2017  FRI )

今朝凍凍地咁   但又潮潮濕濕   加上未復元氣   所以覺得有啲攰呀 ~

8 卦成日要我去另一間食早餐   我同佢講話叫佢自己去食另一間咪得囉   做咩係都要我陪喎   咁今次
順下佢意啦   我到咗另一間茶餐廳先   但食食下發現呢間原來係食過嘅   仲以為新嘢添   之後佢話杯茶唔夠熱   唔會再嚟   我咪話佢麻鬼煩囉   哈哈 ~



菇場忙下停下   好在係咁   唔係會瞓着 ~

Lunch Time 唔餓   Hea 到 1 點先食杯麥皮   如果日日咁細食就好 lu ~

仍然忙下停下   對住 Report 啲數字真係唔想瞓都難   哈哈 ~

放工即走   約咗里奧大人去九龍灣食嘢   我想食酸嘢   所以話去越棧食撈檬喇 ~

食完行陣就番屋企   抖多陣就沖涼 lu ~

今晚同里奧大人 11 點瞓   因為佢聽日番公司開年   呵呵 ~   

2 則留言:

  1. 越來越笠..早呀! 今日天氣超好..好精神
    早排天陰陰又寒~真係人都特別攰
    菇場咁凍~lunch其實食麥皮真係唔頂得幾耐
    最好食d勁熱辣辣既野~又保暖又c服..哈哈
    唔好再食k啦~我真係接受唔到
    雖然係你食..但我睇到都頂唔順(嘩哈哈哈哈)
    越南野要夏天先食到呀~因為佢多數用牛肉/牛骨湯底
    夏天食凍檬又涼快好多咁囉~閃! 88你條春卷尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠利來妳好 哈哈 知唔知咩來呀?!
      覆妳呢日天氣好呢 陰寒又潮濕 好鬼眼瞓呀~
      係啊 食麥皮真係頂唔到幾耐 所以多數買定個齋包 咁食仲肥~
      凍.暖.熱都比妳講勻哂喇 哈~
      我仲有1盒K喎 咪咁啦 睇睇下就慣架啦 脆卜卜都幾好味架 哈~
      係啦 越南湯底多數用牛湯底 所以妳食凍檬最穩陣~
      呢晚我鍾意食酸醋咋 唔係都唔食凍檬 食完好凍 哈哈~
      係咁 一陣再見妳條大雞尾 88~~~~

      刪除