2017年2月16日星期四

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 16-FEB-2017 )

又係蒸唔熟要翻蒸   咁樣仲嘥時間   其他餸已經凍   咁再等 5 分鐘   啲餸更加凍   唉   



梅菜蒸肉餅 - 個口感係超級腍   感覺係加咗好多水咁   好恐怖   



豆苗炒冬菇 - 其實味道唔錯   只可惜係凍呢        



蒜蓉炒西蘭花 - 都係好味   但可惜又係凍囉 
 

上次喺荃灣買嘅湯丸   我唔明點解咁早 "北" 定出嚟囉   到食完飯再食湯丸   啲湯丸都凍哂啦    我食咗 6 粒   其他叫里奧大人食哂去   之後佢講笑話當擋沙湯丸食啦   我話 Ssorry 喎   擂沙湯丸係即叫即做   一定係熱㗎喎 



( 16-FEB-2017  THU )

好似無咁凍咁噃   但今日我都要着厚褸   哈哈 ~

早餐食奶醬多   咁茶餐廳好焗   但都接受到   不過食完就無啦啦打咗成 10 個噴嚏   再流埋鼻水   勁驚焗傷風呀 ~




番到菇場就即沖 Hot Lemon   好在無咩嘢做   可以抖下 ~

今日有 Lunch Box   好似 N 年無試過咁呀   哈哈 ~



其實有嘢做   不過真係唔想做   難得所有大粒唔喺度嘛 ~

放工去商場   里奧大人講明話夜放工   咁我去食麥記食包細薯條等佢啦   上年年底都係 $5/包   依家 $6/包喇   仲要唔熱添 ~




6 點幾坐到 8 點   好在唔多人咋   唔係真係要轉場 ~

諗住去廁所再行陣   點知里奧大人就打嚟話放工   今晚真係好夜下喎   哈哈 ~

食完飯都差唔多 10 點   沖埋涼   睇多陣電視就瞓覺喇 ~

2 則留言:

  1. 凍笠..d餸又係凍! why小奧唔同大姑奶講下?
    食餸要熱辣辣先好味ma~真伙凍少少已經好影響味道
    依晚小奧真係好夜收工~係街呆坐..個人仲攰過乜

    回覆刪除
    回覆
    1. 異同笠 其實唔知咩來 哈哈~
      小奧覺得d餸同湯 係凍都無問題架 仲話係我食得太熱添 痴線~
      好在呢晚喺m記hea咋 唔係死都似 哈哈~


      刪除