2017年2月25日星期六

打邊爐 @ MIMI 屋企 ( 25-FEB-2017 )

全餃宴   阿喂就麻麻哋啦   哈哈   唔好意思   



腐皮鮮蝦卷 - $20/半磅得 5 條   真係好貴下   但又真係好好味   哈哈     



炸魚皮 x 2 - 真係百食不厭   



酸齋 / 齋鴨腎 - 呢度 $40 又抵喎   份量都好多   同埋都好味呀   阿 mi 又特登焗熱呢   我話平時就咁即食㗎咋   佢個樣好似好驚咁   哈哈 



芋角 x 2 / 鹹水角 x 2 - 仍都喺齋舖買㗎   估唔到拎到番屋企變成咁樣   芋角明明好靚仔㗎   激死我   咁齋舖職員叫我買 5 件   我問係咪平啲 ?!   佢話唔係   我估佢懶得找錢比我   因為 5 件 $20 囉   



水餃 / 雲吞各一打   魚皮餃半打 - 我真係好鍾意食餃子   放湯同蒸都鍾意㗎   但里奧大人同阿 mi 就鍾意煎   香口啲喎            



冬菜苗 - 阿 mi 浸菜嘅時候   突然問我呢啲係咩菜   我記得係冬菜兩個字   所以答佢係冬菜頭   之後阿 mi 話冬菜苗呀   哈哈   好在無叫人幫手買斤冬菜頭   唔係比人鬧死都似



3 個都動手   不過男嘅就夾嘢比自己食   女嘅就淥嘢比人哋食



( 25-FEB-2017  SAT )

今朝 7 點 25 分起身   之後里奧大人話佢都醒咗   話一齊食早餐   但我第一個反應話: 下   其實好似好衰咁   哈哈 ~

家姐 8 點左右到喇   一坐低叫完早餐又傾下偈 lu ~ 

家姐問里奧大人咁早身嘅 ?!   里奧大人答佢醒咗   我咪話囉   鬼唔知你醒咗咩   唔通你瞓住行落嚟呀 ?!   哈哈 ~ 

咁我同家姐 Share 蕃茄通粉   我哋個蕃茄通粉嚟先   家姐就叫侍應拎隻碗   之後里奧大人碗蕃茄通粉都嚟埋   家姐話以為佢幫我哋分埋   笑死我   邊有咁好服務呀   同埋同妳分到兩碗咁大喇喎 ~





家姐話我生日陪唔到我   我話我依家唔重要 lu   佢即刻話次次生日都係里奧大人陪妳家嘛   我已經忍唔住想喊   因為我好掛住媽咪   好在里奧大人即轉話題 ~

8 點 50 分走人   番到菇場又已經  9 點 15 分喇 ~

又係忙  次次星期六都忙   想 Hea 下都唔得添 ~

咁里奧大人想去荃灣睇背囊   咁我話約阿 mi 佢哋   但我忙緊   叫佢搞掂哂先同我講   哈哈 ~

感恩阿 mi 佢哋又得閒   今日又即興聚呢   開心開心 ~

忙到 11 點幾   真係覺得有啲蝕咁呀   哈哈 ~

里奧大人又坐小巴去荃灣   咁我都坐小巴喇   我真係唔鍾意搭地鐵囉 ~

諗住聽歌 Relex 下   點知無啦啦勁想喊   其實今朝食早餐已經想喊   我都知自己一定要喊出嚟   所以我都忍唔住喺小巴度大喊   今年係第一個媽咪唔喺度嘅生日   再唔喊出來   我會顛 ~

喊完舒服哂   但勁驚阿 mi 以為我同里奧大人鬧交   哈哈哈哈 ~

我 1 點 50 分落車   里奧大人已經到咗千色店 lu ~

咁約咗阿 mi 2 點 15 分   咁我同佢行陣先   睇咗啲背囊   不過唔啱心水   咁 2 點 12 分開始行去 Pacific Coffee   但迷咗路啦   最後都遲咗幾分鐘   真係唔好意思 ~

同阿喂去埋換件衫就走喇   今次食西餐   阿 mi 話去荃新天地嗰頭   對於我嚟講   荃灣區都好多商場   反而愉景新地都成日聽 mi 講   但唔知喺邊   哈哈 ~

行下傾下   啲路越行越熟面口   原來之前去稻坊都經過嘅   之後再行去餐廳嘅商場   原來我同里奧大人都嚟過嘅   我哋仲喺大家樂食下午茶   因為等去酒店接阿表呢 ~

叫埋嘢食都差唔多 3 點喇   我都有啲啲餓   今餐講明我請   因為上次屈咗阿喂同里奧大人偷錢呢   最搞笑阿 mi 話佢都有份   我話 Sorry 無佢份   佢就即同阿喂講: 無我份呀   呢餐你請我   哈哈哈哈 ~


海鮮忌廉湯 - 第一碗好鹹呀   換咗另一碗就無咁鹹   



欖油蒜片鮮蝦扁意粉 - 一上碟我話好細碟   阿 mi 就話阿喂又係咁講   又比佢入到位   哈哈   味道 OK 呀   但份量真係唔太多喎    



黑松露薯條配脆炸雞翼 - 我記得好似阿 mi 好開心話里奧大人食炸薯條呀 ?!   所以阿 mi 一定叫   因為阿 mi 要訓練佢食多啲熱氣嘢   哈哈   阿喂又話雞翼好鹹   不過我無食呀   掛住傾偈   我真係可以唔駛食咁多嘢



墨汁海鮮意大利飯 - 我食第一啖覺得生生哋   不過我唔敢講出來   驚啲男人形住係生米   之後阿 mi 食第一啖就話啲米生生哋   呵呵   阿喂就話尋日嗰間餐廳好味啲   講咗幾次   咁即係想佢食多啖都難   哈哈哈哈   



美式薄餅 (辣肉腸) - 好細件咋   1 開 4   但切到好唔平均囉   切到長方形同正方形咁      



我同阿 mi 要少奶   我覺得好飲呀   我無落糖㗎   但都可以飲哂成杯   正呀        



一路食一路傾   勁開心呀   再傾埋今晚食咩就走喇 ~

今日太即興   所以晚餐一定要非常簡單   因為想阿 mi 抖下   唔想我哋嚟又要麻煩佢呢 ~

去正隆行買話梅肉   我同阿 mi 諗住要半磅   點知半磅原來都好多   咁我同 mi 半磅 Share   咁先係 $40 咋   兩大包呀   上次喺大孖買一包細細都要 $20   阿 mi 仲話兩日唔夠食哂   咁今次呢包應該起碼食一星期喇啩   哈哈 ~

                    

買完再買餸   阿 mi 帶我去青林睇下   地方真係好乾淨   同埋 BBQ 食品真係好新鮮   如果官塘都有間就好   因為我覺得雪柜要有啲凍肉會好啲   隨時可以煮黎食   呵呵 ~

阿喂同里奧大人去買炸魚皮   我同阿 mi 就去牛丸哥哥度買蝦卷同餃類   之後一齊買埋湯丸同買菜   咁阿 mi 佢哋買燈膽   我哋喺出面等佢哋   原來隔離係齋舖   咁即問 mi 佢哋食唔食齋滷味   佢哋話食   我就買喇 ~

買完晚餐   阿 mi 佢哋去埋拎淘寶嘢   我就諗住搵表妹拎嘢   不過佢仲未番嚟   咁我都走 lu ~

之後一齊搭車番屋企   男人們整淘寶嘢   女人們就喺廚房整嘢 ~

搞掂哂   我入 mi 間房    企喺窗邊望下   之後里奧大人入嚟   佢話比我嚇死   問我做咩無啦啦企咗喺度   哈哈哈哈   的確係幾恐怖嘅   無啦啦有個人企喺度 ~

5 點半開局   今次每人做莊 20 舖   但今次個個都好難中呀   阿 mi 話換咗隻大碗   咁平均啲   所以今次真係要諗   阿 mi 舖舖合埋眼口 "up up" 先擺   笑死我   哈哈哈哈 ~


阿喂做莊   買定嚟手



阿喂 7 點話餓呀   咁我哋都預備晚餐 lu ~

傾下食下   好快又 9 點幾   洗碗埋又開局喇 ~   

阿 mi 話食完餐飯做莊果然唔同   哈哈哈哈   佢做莊啲小動作真係笑死人   哈哈 ~

但阿喂真係輸哂之前贏嗰啲籌碼呀   所以阿 mi 就串佢   要用老本喇 ?!   嘩哈哈哈哈 ~

里奧大人成日叫我同 mi 買大啲   幫補下佢喎   哈哈  鬼咩   佢贏我地兩個都係得 $400   但阿喂舖舖買 $1,000   即係要比多 $600 出來  呵呵   咁不如叫阿喂買細啲好過啦   哈哈 ~

輸剩 $29,800 咋   我覺得自己係有出無入   雖然贏咗幾舖   但真係 $1,000 都無呀   慘  



里奧大人做莊呀   阿喂次次都好大揀啦   所以我成日話我唔想做莊呀 



玩下笑下   里奧大人手機鬧鐘響   原來已經 11 點喇   係時間走人喇 ~

今次我贏咗 $9,800   全靠里奧大人臨尾一舖賭 2 萬   呵呵 ~



Call 埋車   等多陣就落樓喇   一落樓先知頭先落咗雨   所以更加凍呢 ~

上到的士先醒起唔記得計食飯錢呀   今次太失策喇   唉 ~

里奧大人又同我訓話   話成日要人哋陪妳玩大細   人哋都唔想玩   妳下次唔好咁呀下 ~

11 點 35 分就番到屋企   拿拿聲先沖涼   因為好鬼凍呀   哈哈 ~

咁同阿 mi Line 緊   等埋里奧大人沖埋涼   原來都 11 點 58 分   咁諗住瞓㗎喇 ~

點知一到 12 點   里奧大人手機響貓貓狗狗哼嘅 Happpy Birthday   佢又同我講生日快樂   阿 mi 又 Line 同我講生日快樂   同一時間呀   真係突然間唔知做咩好   哈哈哈哈 ~

之後里奧大人無啦啦拎個 GP 電芯環保袋比我   話生日禮物   原來係 Minions   佢話好事成雙   買多隻等我開心啲喎   但我話呃人嘅   再睇張梳化真係本身嗰隻   之後佢話搞錯咗   又拎個環保袋出來   話呢個先係真   我以為佢送曲奇餅比我呀   原來係 Headphone   勁開心感動呀   因為我真係想要好耐   次次睇完聽完都話好貴   都係唔好買   估唔到佢靜靜雞買比我 ~

之後我問佢   所以今晚特登 set 時間準時走呀 ?!   佢話係呀   又話唔敢同阿 mi 佢哋講   驚佢哋唔小心講咗出嚟   哈哈   我話第個妳就驚啫   阿 mi 一定唔會啦   之後佢仲話勁驚我沖涼嗰陣   首生日歌播咗出嚟呀   話果時已經 11 點 40 分   好緊張   哈哈哈哈   唔怪得我沖沖下涼   佢問我有無事啦   其實嗰下都覺得奇怪   我同平時沖涼時間差唔多之嘛 ~

本來好眼瞓   比佢搞到我勁開心   所以又 12 點幾先瞓啦   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 笠..睇依篇又返去果日啦! yeah
    依日真係即興到即興~全日行程都好開心呀
    食完又玩..玩完又食~都唔係呀! 我地玩大細都好ok
    不過今次好難捉路呀~變左無咁多no撞得咁準
    哈哈..我都估到啦! 小奧真係好有心思攪驚喜
    真係好羨慕你架~得啦..知啦! 又話唔衰果陣好好呀ma(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 異音笠 又諗番起妳今朝話有得生 哈哈哈哈哈哈~
      呢日真係好即慶 仲要係兩個男人自己約呢 哈哈~
      係啊 全日行程都好開心 又有商又量咁~
      其實全日食同玩真係最啱我 呵呵~
      呢晚大細真係好難估 上次玩就捉到路 但就輸到pk 哈哈哈哈~
      我真係好奇怪佢set鬧鐘要走架 好似好想走咁 但原來比驚喜我~
      係喎 唔衰真係好好喎 妳話係咪先?! 哈哈哈哈~

      刪除