2017年2月20日星期一

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 20-FEB-2017 )

彩椒炒排骨



雞翼 - 尋晚喺另一個姑奶屋企拎番嚟



菜心



花生眉豆木瓜雞腳湯



( 20-FEB-2017  MON )

瞓得一般啦   都預咗係咁   起身番工真係有壓力呢 ~

早餐食芝腿治   茶餐廳阿姐見到烘得咁靚   佢又話要食   其實咁都好㗎   見邊樣整得靚就食   又唔駛自己諗   哈哈 ~



菇場忙咗陣   之後 Hea 過   爽 ~

今日有 Lunch Box   間唔中唔駛諗食咩真係幾好   我鍾意食完行陣   但今次食完都 1 點 15 分   所以行唔到 lu ~

2 點幾飯氣攻心   真係好想瞓覺呀   我嘗試合埋眼   真係差啲瞓着呀   所以係咁食薄荷糖同香口膠   咁先叫做無咁眼瞓咋   下次真係唔再食飯喇 ~

里奧大人 4 點幾 Line 張相比我   原來阿喂又特登拎嘢比佢呀   仲要係 100 Plus   實在太客氣啦    買完仲要特登拎嚟   咁我只係 Focus on 100 Plus   以為阿 mi 特登用毛巾包住   驚撞爆   點知原來嗰條係張絨毛毯呀   原來阿 mi 又特登買比我㗎   知我喺菇場成日超級勁凍   實在太有我心太客氣喇   勁感動呀 ~



今晚放工番屋企抖陣先   順便抽濕下間屋   真係好怕潮濕天氣   衫唔乾   人又攰   真係無樣好   哈哈 ~

估唔到瞓咗半個鐘   今日真係覺得好攰呀 ~

里奧大人差唔多 7 點放工   咁我都預備出門口喇 ~

今晚我要拎一袋衫   咁都知里奧大人實會喺地鐵站等我   不過我都唔在狀態   要打比佢 2 次先搵啱方向   哈哈 ~

一番到去都有飯食 lu   但我無咩胃口   咁姑奶話佢感冒   里奧大人叫佢拎公筷   佢話作感冒唔駛拎   但里奧大人都叫佢拎囉   其實我頭先都同里奧大人講   就算佢有無感冒   第時都要用公筷   因為我見到佢臨瞓前唔會去漱口   雖然係假牙   但都要漱口嘛   食完餅乾同飲完維他奶   就咁直接瞓   我覺得佢成口都係菌   好恐怖 ~

今晚唔徑步喇   沖埋涼   睇多陣電視   11 點唔夠就瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 笠..好在小奧都堅持同佢講多次用公筷
    你講ed真係好反胃囉~真係好多細菌ma
    個人衛生實在。。。。
    hey..條絨毛最緊要岩用~都係咁岩見到
    摸又勁軟綿綿~即刻諗起你就買啦! 係咁..

    回覆刪除
    回覆
    1. 異能笠笠~~
      大佬 我真係覺得佢成口菌架 佢根本係無個人衛生添啦
      要是我講佢d核突嘢出來 係人都會O哂咀添呀~
      妳話-->摸又勁軟綿綿 即刻諗起我 講到我好似蛋糕咁 哈哈哈哈哈哈
      點都好 真係要多謝妳呢 3333333333~

      刪除