2017年2月27日星期一

味噌煎豬扒 + 芥蘭 ( 27-FEB-2017 )






( 27-FEB-2017  MON )

今朝起身好 OK 呀   感覺唔似星期一番工咁呀   感恩感恩 ~

無咩胃口   早餐食奶醬多算喇 ~



菇場忙咗陣就可以 Hea 過   爽呀 ~


阿 mi 買比我嘅絨毛毯   舖喺膝頭哥上面   真係暖好多呢   菇場真係好鬼凍   連我一向怕熱都覺得菇場勁凍呀   所以拖鞋都要買密頭   唔係真係由頭凍到落腳呢      

                     

好餓呀   所以 Lunch Time 出去食墨魚丸河   今次食得急得滯   食到一半   個胃有啲脹   唔敢再食喇   嗚嗚   嘥鬼哂 ~



買咗盒大樹菠蘿   之後再去百佳買 8 支參蜜   因為 $17.2 有 4 支都抵   買完即番菇場   唔係會腰斷 ~

好嘢   仍然 Hea 到放工 ~

放工去超市買餸   又買下其他嘢   之後就番屋企喇 ~

番到屋企即浸菜同醃豬扒   搞掂再開機洗衫同拖地   正想熨衫嘅時候   里奧大人打嚟話放工   原來已經 7 點 15 分   咁唔熨衫喇   要預備晚餐 lu ~   

是日懶餐 - 味噌煎豬扒 + 芥蘭  

味噌煎豬扒 - 啲豬扒已經剁咗啦   同埋我用光波爐焗   估唔到都咁鬼 "鞋"   呢碟豬扒又鹹又 "鞋"   我都同里奧大人講話唔想食由佢   我自己都頂唔順   哈哈 ~  

芥蘭 - 拻菜嘅時候已經覺得佢好老㗎喇   估唔到真係老   所以食剩大半碟呀   唉   今餐完全唔掂呀   激死我 ~

搞掂哂再沖埋涼   等埋里奧大人沖埋涼就食大樹菠蘿   佢好怕食呢樣生果   不過我話好有益   同埋唔係成日買到靚嘅   所以點都要食 3 嚿囉   好在佢肯食咋   唔係我要出絕招   就係話胃痛食唔到咁多呀   哈哈 ~


聞就好香大樹菠蘿味   但食落又無咩味喎  



睇多陣電視   11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言